شناسهٔ خبر: 66580060 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار لرستان: حضور مردم خرم آباد و چگنی در مرحله دوم انتخابات قابل تقدیر است

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان با بیان اینکه در اعمال قانون برای فرصت طلبان انتخاباتی کوتاهی نمی کنیم و اجازه سو استفاده را نخواهیم داد، گفت: گزارش‌ها حاکیست تاکنون استقبال مردم خرم آباد و چگنی از دور دوم انتخابات گسترده و قابل تقدیر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ابوطالب شفقت روز جمعه در حاشیه بازدید از شعبه انتخاباتی دبیرستان دخترانه شکوه افزود: تاکنون گزارش از تخلفات احتمالی و یا مشکلات کلی در انتخابات خرم آباد و چگنی دریافت نشده است و این روند نظارت دقیق برای جلوگیری از شائبه های انتخاباتی ادامه دارد.

وی با تشکر از حضور گرم مردم در شعب اخذ رای تصریح کرد: آمار نشان می دهد مردم استقبال خوبی داشته اند همچنین همکاران اجرایی، امنیتی و نظارت بر انتخابات آمادگی بسیار خوبی داشته اند این رویداد سالم و با امنیت در حال برگزاری است.

وی تاکید کرد: ۳۶۵ صندوق در خرم آباد برای اخذ رای تجهیز شده است و از مردم درخواست می شود حضور در شعب را به لحظات پایانی موکول نکنند که اهمیت این موضوع با حضور مقام معظم رهبری در ساعت اولیه اخذ رای مشخص می شود.

استاندار لرستان گفت: حضور پرشور مردم اقتدار درونی کشور و اعتماد مردم به مسوولان را افزایش می دهد که این پیوند مردم و نظام به دشمنان گوشزد می کند قدرت تعرض نخواهند داشت.

لرستان ۹ نماینده در خانه ملت دارد که انتخابات خرم آباد و چگنی در دور دوازدهم برای تعیین ۲ کرسی باقی مانده به مرحله دوم کشیده شده است.

نظر شما