شناسهٔ خبر: 66579321 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

۲ تا ۶ صندوق الکترونیکی در هر شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده

 رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: برای جلوگیری از وقفه احتمالی در کار صندوق‌ های الکترونیکی در هر شعبه اخذ رأی ۲ تا ۶ صندوق ذخیره پیش‌بینی شده است.

صاحب‌خبر -

۲ تا ۶ صندوق الکترونیکی در هر شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده
 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، «علی شعبانی» افزود: برای هر شعبه اخذ رأی یک دستگاه احراز هویت که کاملا آنلاین است وجود دارد و علاوه بر این یک صندوق الکترونیکی نیز پیش‌بینی شده است که آنلاین نبوده و پس از اتمام کار رای گیری حافظه آن خارج و با امنیت کامل و کاملا مکانیزه از طریق سیستم تجمیع می‌شود.

وی با اعلان اینکه تعرفه کاغذی در این دوره حذف شده است ادامه داد: برای هر شعبه اخذ رأی شهری و روستایی نیز از ۲ تا ۶ صندوق الکترونیکی پیش بینی شده است که چنانچه احتمالا صندوقی دچار اختلال شود از این صندوق‌های ذخیره استفاده شود.

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه یادآور شد: همانند دور اول انتخابات، در دور دوم هم ۶۴۵ شعبه خواهیم داشت که فرایند اخذ رای را در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه انجام خواهند داد.

وی در زمینه الکترونیکی شدن فرایند برگزاری انتخابات در این دوره گفت: به کارگیری صندوق‌های الکترونیکی برای اخذ رای، یک راهکار بسیار خوب، راحت و روان است که می‌تواند سلامت انتخابات را تضمین کند.

نظر شما