شناسهٔ خبر: 66578880 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مدیر انتشارات شهدای نینوا:

رونمایی از کتاب «فهمیده‌های شهر من» در گرگان

زینب ترابی از رونمایی و انتشار کتاب «فهمیده‌های شهر من» به قلم سیده طوبی موسوی پارسایی خبر داد و گفت: این اثر فاخر همزمان با آغاز نمایشگاه کتاب سی و پنجم و در آستانه دهه کرامت رونمایی و روانه بازار نشر شد.

صاحب‌خبر -

رونمایی از کتاب «فهمیده‌های شهر من» در گرگان

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ زینب ترابی مدیر انتشارات شهدای نینوا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گرگان، گفت: «فهمیده‌های شهر من» عنوان دومین کتابی است که در سال جاری و از سوی انتشارات شهدای نینوا در استان گلستان به زیور طبع آراسته‌شده است.

وی افزود: این اثر فاخر که به قلم نویسنده متعهد، سیده طوبی موسوی پارسایی نگارش شده؛ مشتمل بر گلبرگ‌هایی از زندگی و خاطرات ۱۷۵ شهید دانش‌آموز شهرستان گرگان و حومه است.

ترابی ادامه داد: «فهمیده‌های شهر من» به سفارش اداره آموزش‌وپرورش شهرستان گرگان و با همکاری مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بسیج سپاه نینوا، با مسئولیت سرهنگ پاسدار سید مجتبی کریمی در راستای تولیدات دومین اجلاسیه ملی ۴۰۰۰ شهید استان گلستان، منتشر شد.

وی افزود: کتاب در ۵۴۳ صفحه مصور روانه بازار نشر شده و از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این اثر، افتخار داشتن سه دانش‌آموز شهید در یک خانواده (خانواده شهیدان بهمنی نژاد و ساوری شموشکی) است. همچنین بیش از چند مورد نیز ۲ شهید دانش‌آموز از یک خانواده در این کتاب معرفی‌شده‌اند.

ترابی با اشاره به اینکه کتاب «فهمیده‌های شهر من» هم‌زمان با نخستین روز نمایشگاه کتاب سی و پنجم در مراسمی به میزبانی دانشگاه فرهنگیان و با حضور جمعی از مسئولان و دانش آموزان و سایر اقشار رونمایی شد، افزود: امسال با ۵۲ عنوان کتاب در سالن شبستان، راهرو ۱۹، غرفه ۴۰۷ به‌صورت حضوری و نیز مجازی میزبان دوستداران فرهنگ ایثار و شهادت در نمایشگاه کتاب سی و پنجم هستیم.

وی ادامه داد: انتشارات شهدای نینوا، به‌عنوان اولین و تنها ناشر تخصصی ایثار و شهادت در استان گلستان مفتخر است که تاکنون آثار ارزشمندی با موضوع شهدای اقشار همچون در کوی نیک‌نامان (زندگینامه شهدای واحد اطلاعات و عملیات سپاه نینوا) و مدال‌های سرخ (زندگینامه شهدای ورزشکار استان) روانه بازار کرده است.

منبع:خبرگزاری ایبنا

انتهای پیام/

نظر شما