شناسهٔ خبر: 66577987 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

مجمع عمومی هیات والیبال سمنان با حضور تقوی برگزار شد

صاحب‌خبر -

رئیس فدراسیون والیبال ایران سفری یک روزه به استان سمنان داشت و در مجمع عمومی سالیانه این استان شرکت کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال به همراه مهدی اسلامی خزانه دار در سفری یک روزه به سمنان ضمن دیدار با سید محمدتقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان و عباس گلرو نماینده مردم شهرستان‌های سمنان سرخه و مهدی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در مجمع عمومی سالیانه هیئت والیبال استان سمنان شرکت کردند.

در ابتدای نشست مجمع عمومی سالیانه هیات والیبال استان سمنان که روز پنجشنبه 20 اردیبهشت ماه در سالن همایش شهید پازوکی پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان برگزار شد سیدمحمدتقی علوی گفت: اعتبارات دور نخست سفر رییس جمهور به سمنان بیش از میزان مصوب تخصیص یافت و جذب شد و توزیع اعتبارات در حوزه ورزش این استان با رویکرد عدالت‌ محوری در دستور کار است.

علوی اضافه کرد: طرح آمایش سرزمینی در حوزه ورزش و برش شهرستانی آن مشخص شد که از نشانه‌های توجه دولت سیزدهم به حوزه ورزش است. تخصیص اعتبارات و توجه به هیات‌های ورزشی در دولت سیزدهم ارزشمند و کم‌نظیر بوده است.

وی در ادامه ابراز کرد: تقویت نشاط اجتماعی با معرفی حامی مالی در سطح ملی و تخصیص امتیاز لیگ‌ برتری به سمنان باید مورد توجه فدراسیون والیبال باشد. هیات والیبال سمنان طی ۲ سال گذشته با برنامه‌ریزی و تلاش در بین ۱۰ هیات برتر استانی کشور قرارگرفت و رتبه ششم را از آن خود کرد.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان سمنان، ارتقای کمی و کیفی رشته والیبال این استان در دستور کار قرار دارد، زیرا والیبال سمنان در مسیر قطب شدن در کشور است.

در ادامه امیرحسین صادقی رییس هیات والیبال سمنان گفت: هزینه‌کرد این هیات ورزشی در زمینه‌های مختلف از جمله برگزاری اردو، مسابقات و دوره‌های آموزشی و نگهداری اماکن ورزشی در سال ۱۴۰۲ بیش از ۶ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال بود. درآمدزایی هیات والیبال سمنان از محل‌های مختلف از جمله حامی مالی، برگزاری کلاس آموزشی حدود ۲میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال، درآمد از محل کمک مالی اداره‌کل ورزش جوانان سمنان سه میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال و کمک فدراسیون والیبال ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال بود. سود باقیمانده این هیات از سال ۱۴۰۲ یک میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال بود.

سید میلاد تقوی رییس فدراسیون والیبال هم با بیان اینکه بازیکنان تیم ملی روزهای سختی را سپری می‌کنند و هفته آینده به جام ملت‌های برزیل اعزام می‌شوند، گفت: بازیکنان تیم ملی با غیرت در تلاش هستند تا با موفقیت در بازی‌ها دل ملت را شاد کنند.

وی افزود: امیدواریم آخر خرداد ۱۴۰۳، فارغ از هر نتیجه‌ای از مسابقات والیبال، دل ملت ایران شاد باشد. والیبال برای همه مردم است و همه دست‌اندرکاران این حوزه مسوول پاسخگویی هستند.

در این مجمع عمومی سالیانه مهدی اسلامی و ابراهیم زیاری با کسب تمامی آرا بعنوان عضو هیات رئیسه هیات والیبال استان و خزانه‌دار هیات استان معرفی شدند.

 



برچسب ها: والیبال, رئیس فدراسیون والیبال, سمنان, مجمع عمومی سالیانه, سید میلاد تقوی

نظر شما