شناسهٔ خبر: 66574314 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دعوت نماینده ولی فقیه در لرستان برای حضور گسترده مردم در انتخابات

نماینده ولی فقیه در لرستان در پیامی از اقشار مختلف مردم برای حضور باشکوه در مرحله دوم انتخابات مجلس دعوت کرد.

صاحب‌خبر -

دعوت نماینده ولی فقیه در لرستان برای حضور گسترده مردم در انتخابات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی در پیامی از مردم استان خواست فردا  ۲۱ اردیبهشت با حضور گسترده خود در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، حماسه‌ای دیگر بیافرینند.

در این پیام آمده است:

انتخابات که نماد حضور و مشارکت مردم در رویداد‌های سیاسی و اجتماعی است در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ با حضور آگاهانه مردم متدین و بصیر لرستان همراه شد و افتخار، عزت و ارمغان دیگری را رقم زد.

مشارکت حداکثری واجدین شرایط در دور دوم انتخابات در روز جمعه بیست و یکم اردیبهشت در حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی و انتخاب منتخبینی اصلح، سپری محکم و امنیت آور در برابر نظام سلطه و بدخواهان و تجدید پیمان با ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های امامین انقلاب اسلامی و شهدای والامقام است.

امید است نتیجه انتخابات، زمینه ساز حضور متعهدترین و شایسته‌ترین منتخبین و سبب ارتقاء فرهنگی و پیشرفت و تحول همراه با جهش در استان لرستان باشد.

اینجانب از عموم مردم متدین و دشمن شناس حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی درخواست می‌کنم که با حضور پرشور و شعور و انتخاب بهترین‌ها، مجلس شورای اسلامی را با پشتوانه قوی مردمی یاری دهند تا بتواند در استحکام بخشی به نظام اسلامی نقش بی نظیر خود را به بهترین شیوه اعمال کند.

همچنین حفظ سلامت انتخابات و صیانت از آراء مردم و پیشگیری از هر گونه تخلف احتمالی و سالم سازی محدوده و اطراف حوزه‌های اخذ رأی از افراد متخلف و اشراف کامل اطلاعاتی برای امر مهم سلامت انتخابات از مهمترین وظایف سازمان و دستگا‌های یاد شده است که با اجرای قانون بدون اغماض درباره هر شخص حقیقی و حقوقی متخلف لازم الاجرا می باشد.

از خداوند متعال عزت، تعالی و پیشرفت معنوی و مادی ملت ایران را خواستارم.

نظر شما