شناسهٔ خبر: 66573461 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فراهم بودن زیرساخت‌های مخابراتی برای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: زیرساخت‌های مخابراتی برای برگزاری دور دوم انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های آبادان، رامهرمز و رامشیر مهیا شده است.

صاحب‌خبر -
فراهم بودن زیرساخت‌های مخابراتی برای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رحیم فلاح زاده گفت: با اقدامات  انجام شده و آماده‌سازی زیرساخت‌ها و بستر ارتباطی شبکه‌های تلفن ثابت، همراه، دیتا و شبکه فیبر نوری در شعب اخذ رای ثابت و سیار، تمهیدات لازم برای پایداری ارتباطات در شهرستان‌های آبادان، رامهرمز و رامشیر پیش بینی شده است.  
 
وی با اشاره به اهمیت زیر ساخت‌های مخابراتی در روند برگزاری انتخابات، افزود: با توجه به لزوم استفاده از بستر زیر ساخت مخابراتی در زمان برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی، تمامی عوامل اجرایی از جمله قسمت‌های فنی، پشتیبانی تا پایان فرایند برگزاری انتخابات در حالت آماده باش قرار دارند.  
 
فلاح زاده با اشاره به این نکته که تمام شهر‌های استان خوزستان زیر پوشش دیتای مخابرات قرار دارند، ادامه داد: با تلاش همکاران و برنامه ریزی واحد‌های فنی و شبکه، تمامی زیرساخت‌های مخابراتی برای برگزاری دور دوم انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی که در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه سالجاری در شهرستان‌های آبادان، رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود، فراهم شده است.
 
مدیر مخابرات منطقه خوزستان از تشکیل و استقرار اکیپ‌های فنی برای رفع هرگونه خرابی در صورت بروز مشکل خبر داد و اضافه کرد: آمادگی لازم برای رفع سریع مشکلات به منظور پایداری ارتباطات در روز انتخابات وجود دارد و وضعیت ارتباطات مخابراتی شهرستان‌های استان به ویژه در حوزه‌های انتخابیه شهرستان‌های آبادان، رامهرمز و رامشیر توسط مدیران در ستاد و رؤسای مرتبط و اکیپ‌های فنی و عملیاتی از طریق مانیتورینگ به صورت لحظه‌ای رصد و پایش می‌شود.  
 
وی با اشاره به حضور در محل کار در زمان برگزاری انتخابات، گفت: ایمن سازی شبکه، افزایش پهنای باند و ظرفیت شبکه‌ها برای پاسخ‌گویی به نیاز‌های ارتباطی انتخابات، تست پوشش دهی سامانه‌های مخابراتی و سرویس دستگاه‌های پاور تغذیه و برق همچنین فراهم نمودن شرایط لازم برای پوشش شعبه‌های ثابت و سیار اخذ رأی به شبکه‌های ارتباطی و مخابراتی از دیگر برنامه‌های مخابرات منطقه خوزستان در روز انتخابات است.

نظر شما