شناسهٔ خبر: 66573262 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رزمایش بزرگ امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر لرستان

همزمان با سومین روز از هفته جمعیت هلال‌احمر، رزمایش بزرگ امداد و نجات در خرم‌آباد برگزارشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: رزمایش بزرگ امداد و نجات استان در سه محور، جستجو و نجات در سیلاب و محیط‌های آبی، جستجو و نجات در حوادث جاده‌ای و شهری و جستجو و نجات در ارتفاع و فضای معلق امروز همزمان با سومین روز از هفته هلال احمر در دریاچه کیوی خرم آباد برگزارشد.

علی قدمی هدف از برگزاری این رزمایش را افزایش هماهنگی و توان عملیاتی تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان برای پاسخگویی مطلوب و به موقع در حوادث و سوانح عنوان کرد.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان، برگزاری این رزمایش ها موجب افزایش توان علمی و عملی نجاتگران خواهد شد تا در مواقع لزوم بتوانند در حوادث با دانش به روز و توان بالا حضور پیدا کنند.

مهدی پازوکی، مدیرکل مدیریت بحران لرستان هم گفت: نیروهای هلال احمر در حوادث و سوانح همواره پیشرو بوده اند به همین علت باید در آمادگی کامل به سر ببرند و آموزش های لازم را فرابگیرند.

<div id="video-display-embed-code_11094039"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4229212/11094039?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما