شناسهٔ خبر: 66572357 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بارش باران شیفت پرکاری را برای آتش‌نشان‌ها در رشت رقم زد

مریم روشندل

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با اشاره به عملیات ۲۴ ساعته آتش‌نشانان در بارش اخیر، گفت: ۱۴۹۵ تماس با آتش‌نشانی رشت برقرار شد و بارش باران بهاری شیفت پرکاری را برای آتش‌نشانان در کنار تیم خدمات‌رسان شهرداری رقم زد.

صاحب‌خبر -

شهرام مومنی امروز (۲۰ اردیبهشت ماه) در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به بارش باران بهاری شهر رشت با ۸/۸۳ دهم میلیمتر از ظهر روز گذشته تا صبح امروز، اظهار کرد: به‌واسطه بارش خیلی شدید در رشت، تمام ایستگاه‌های آتش‌نشانی همراه تجهیزات امدادرسانی در سیلاب شهری در آماده‌باش بودند.

وی با اشاره به گزارش ۲۷ مورد آبگرفتگی، بیان کرد: آبگرفتگی معابر و کوچه‌ها در ۲۷ نقطه شهر گزارش شد که تیم‌های عملیات به‌طور شبانه‌روزی نسبت به امدادرسانی در کنار تیم‌های خدمات‌رسان شهرداری اقدام کردند و بیشتر آنها بیش از دو تا سه ساعت به طول انجامید.

او با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته هفت مورد عملیات مهار آتش‌سوزی تجاری و مسکونی در شهر پوشش داده شد، افزود: دو مورد سقوط درخت، دو مورد مشاهده دود، چهار مورد گیر افتادن در آسانسورها و نجات افراد، یک مورد آتش‌سوزی خودرو از دیگر عملیات‌های محوله روز گذشته آتش‌نشانان بود.

انتهای پیام

نظر شما