شناسهٔ خبر: 66572023 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

آغاز عملیات اجرایی قطار شهری اصفهان – نجف‌آباد

جلسه مشترک نمایندگان مردم در شهرستان‌های نجف‌آباد و خمینی‌شهر برای بهره برداری از قطار شهری اصفهان- نجف آباد، با مسافت 27 کیلومتر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از نجف آباد، ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی 18 اردیبهشت در جلسه مشترک با فرماندار و شهردار و نماینده خمینی‌شهر در مجلس، در خصوص بهره برداری از قطار شهری اصفهان در این جلسه اظهار کرد: در حوزه سیاسی شهرستان نجف آباد آماده کلنگ زنی پروژه قطار شهری هستیم.

وی با اشاره به اینکه پروژه قطار شهری اصفهان - نجف آباد دارای ۲۷ کیلومتر مسافت است عنوان کرد: از این میزان ۱۸ کیلومتر در محدوده شهرستان‌های خمینی‌شهر و نجف آباد است. اسناد مناقصه نیز برای انتخاب پیمانکار در حال آماده سازی است و در حوزه سیاسی خمینی شهر نیز امروز در خصوص ایستگاه‌ها و مسیر این پروژه تصمیم گیری شد.

حجت الاسلام محمد تقی نقدعلی، نماینده مردم خمینی شهر در مجلس نیز گفت: بخشی از این خط ریلی از شهرستان خمینی شهر عبور می‌کند و ایستگاه‌هایی نیز در این شهر بهره برداری خواهد شد. بهره برداری از این خط رفت و آمد را در سه شهر اصفهان، خمینی شهر و نجف آباد تسهیل خواهد کرد.

خبرنگار: فاطمه لشنی زند

انتهای خبر/

نظر شما