شناسهٔ خبر: 66570294 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گروه‌های جهادی در خط مقدم محرومیت‌زدایی

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: گروه های جهادی در خط مقدم محرومیت زدایی و با با مشارکت مردم کارهای بزرگی انجام داده اند..

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    سرهنگ پاسدار علی حیرانی در جمع گروهای جهادی بوکان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای محرومیت‌زدایی بر اساس دستورالعمل‌های قرارگاهی افزود: تا بخواهیم به یک عملیات قرارگاهی برسیم، نیاز به هماهنگی‌ها و استانداردهای لازم و خاصی داریم.

 وی ادامه داد: از سال ۱۳۹۰ به بعد تمام نام‌گذاری سال‌ها توسط رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصادهای بوده است که متأسفانه تنها در حد یک برنوشته برای پیشرفت و تحقق این شعارها تلاش کردیم.

 رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: ما بایستی برای اقدامات خود در همه زمینه‌ها به‌ویژه کمک‌ها و اقدامات جهادی پیوست رسانه‌ای داشته باشیم که متأسفانه علی‌رغم کارهای بسیار مهم انجام‌گرفته شاهد عدم بازتاب خبری آن بودیم.

  حیرانی تصریح کرد: ما اکنون در سایه جوانان جهادی توان هسته‌ای، موشکی و قدرت سیاسی در منطقه داریم که همگی جز مولفه‌های قدرت هستند، اما بی‌تردید مردم برگ برنده نظام در برابر قدرت‌های جهانی می‌باشد.

  وی عنوان کرد: امسال و بر اساس نام‌گذاری شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب تمام برنامه‌های قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی با مشارکت‌های مردمی برنامه‌ریزی‌شده است.

 مسئول قرارگاه اقتصاد مقاومتی آذربایجان غربی ادامه داد: وام‌های تبصره ۱۸ (خوداشتغالی و مشاغل خرد خانگی) از مهم‌ترین برنامه‌های قرارگاه سازندگی و اقتصاد مقاومتی در راستای ایجاد مشارکت‌های مردمی در سطح استان خواهد بود.

 سرهنگ پاسدار حیرانی افزود: ما می‌بایست با کمک گروهای جهادی که بانک‌های اطلاعاتی منطقه استحفاظی خود را در اختیار دارند شروع به شناسایی افراد محروم و واجد شرایط کنیم تا بتوانیم به این افراد خدمات ارائه دهیم.

این مسئول جهادی تصریح کرد: در سال جاری و برای ارائه خدمات قرارگاه اقتصاد مقاومتی نیاز به تأیید گروه‌های جهادی و فرمانده پایگاه می‌باشد که البته این مهم، مستلزم داشتن پایگاه اطلاعاتی قوی و بروز است.

 مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی عنوان کرد: در سال جاری صندوق‌های قرض‌الحسنه باید توسط گروه‌های جهادی فعال باشند و یکی از شاخصه دریافت اعتبارات و وام‌های خوداشتغالی عضویت در همین صندوق‌ها خواهد بود.

 دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه شهدا تصریح کرد: تنش آبی موجود در شهرستان به یک چالش اساسی برای مدیریت شهر بوکان تبدیل شده بود که با ورود قرارگاه امام حسن مجتبی پروژه آبرسانی به ۱۶۵ روستای این شهرستان کلید خورد.

  وی افزود: ساخت مسکن، احداث راه‌ها و آب‌رسانی به ۱۶۵ روستای بوکان که هم اکنون فاز دوم آن ثبت قرارداد شده است از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی در این شهرستان خواهد بود.

  حیرانی ادامه داد: در سال جاری و در صورت احداث زیر ساخت‌های راه‌های روستای قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی قیر رایگان آن را به تعداد تناژ بالا در اختیار شهرستان قرار خواهد گرفت.

  وی بیان کرد: در سال جاری سهمیه قیر رایگان بر اساس عملکردی است و هر شهرستان و استانی بتواند بیشترین زیر ساخت‌ها را در حوزه راه‌های روستای انجام دهد سهمیه قیر رایگان بیشتری دریافت خواهد کرد.

نظر شما