شناسهٔ خبر: 66570054 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

لزوم ورود بخش خصوصی به حمایت از ورزش کردستان

اقتصاد ایران: سنندج_معاون عمرانی استاندار کردستان گفت: باید صنایع، معادن و بخش خصوصی از ورزش کردستان حمایت کنند چون مولدسازی اموال و دارای‌های دولت یک درصد بوده و نمی‌توان تنها در بخش ورزشی هزینه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، کیومرث حبیبی صبح پنج شنبه در آئین تجلیل از باشگاه‌های ورزشی برتر استان کردستان به مناسبت گرامیداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانان در سنندج، اظهار کرد: پهلوانان درد جامعه را در دل خود می‌ریزند و در مقطع فعلی و شرایط خاص تمام مسؤولان باید در تمام حوزه‌های زیرساختی و منابع محدود موجود یاریگر ورزش استان باشند.

وی افزود: مولدسازی در حوزه اجتماعی و ورزشی و هزینه در حوزه‌های مختلف ورزشی راه مناسب برای سرمایه گذاری ارزشمند است.

حبیبی عنوان کرد: انتظار می‌رود صنایع و معادن و بخش خصوصی در حوزه ورزش کردستان درگیر شوند چون حقیقتاً مولدسازی اموال و دارای‌های دولت یک درصد بوده و نمی‌توان تنها در بخش ورزشی به کار گرفته شود و الزاماً در خود دستگاه‌های استان هزینه می‌شود.

معاون عمرانی استاندار کردستان اظهار کرد: در صورت برداشتن قدم از سوی وزارت ورزش و جوانان برای ورزش استان قدم بعدی توسط مجموعه استانداری برای تقویت زیرساخت‌ها برداشته خواهد شد.

حبیبی ادامه داد: در دو سفر رئیس جمهور به استان کردستان ۳۰۰ میلیارد بودجه برای استان اختصاص یافت که در تمام تخصیص‌ها آموزش و پرورش و ورزش جوانان استان و دیگر دستگاهای کمتر دارای حامی را بی‌نصیب از تخصیص‌ها و حمایت‌های دیگر نخواهیم کرد.

وی گفت: کردستان مهد قهرمانی و ورزش پهلوانی کشور بوده و امیدواریم با تلاش و سعی شما ورزشکاران بستر رشد بیشتر در این زمینه با حمایت مجموعه مدیریتی استان فراهم شود.

گفتنی است، در این مراسم از تعداد ۷۳ باشگاه برتر و ادارات همکار با ورزش و جوانان استان و نیز خانواده شهید قهرمان آرمان بنفشی تجلیل به عمل آمد.

برچسب‌ها:

نظر شما