شناسهٔ خبر: 66569572 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری الکترونیکی انتخابات دور دوم مجلس در ۱۶۷ شعبه حوزه انتخابیه ملایر

فرماندار ملایر گفت: در دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۶۷ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه ملایر پیش‌بینی شده که انتخابات در تمامی این شعبه‌ها به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

برگزاری الکترونیکی انتخابات دور دوم مجلس در ۱۶۷ شعبه حوزه انتخابیه ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سلمان اسماعیلی با بیان اینکه این تعداد شعب شامل ۱۰۱ شعبه ثابت و ۶۶ شعبه سیار است افزود: از این تعداد، ۷۹ شعبه در مناطق شهری و ۸۸ شعبه در مناطق روستایی مستقر خواهند شد.

او تصریح کرد: دور قبل نیز انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان تمام الکترونیک بود و هیچ مشکلی در روند برگزاری انتخابات نداشتیم.

فرماندار ملایر با اشاره به اتمام مهلت قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات، بیان کرد: تبلیغات دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز شده بود، صبح امروز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت به پایان رسید و از ساعت هشت صبح امروز ممنوعیت تبلیغات اعمال شده است.

سلمان اسماعیلی افزود: از هشت صبح امروز پنجشنبه تا هشت صبح فردا جمعه با هرگونه تبلیغات به عنوان تخلفات انتخاباتی به طور جدی برخورد می‌شود.

حجت الاسلام «احد آزادیخواه» در دور قبل با کسب حد نصاب آراء به عنوان نفر اول راهی مجلس شد و «حسین احمدی» و «احمد آریایی‌نژاد» ۲ نامزدی هستند که در دور دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ملایر با هم رقابت می‌کنند، ملایر صاحب ۲ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

نظر شما