شناسهٔ خبر: 66569441 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ساخت ۸۵۰ کلاس در در استان بوشهر

مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهر گفت: تا سال ۱۴۰۶ بیش از هزار و ۸۰۰ کلاس درس با ۲۵۰۰ میلیارد تومان در استان ساخته می‌شود و تاکنون ۸۵۰ کلاس آن ساخته شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ ابراهیم احمدی از تدوین سند چشم‌انداز اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: بر اساس این سند تفاهم‌نامه ساخت مدارس جدید با اعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بین استانداری بوشهر و سازمان نوسازی مدارس منعقد شد.

وی با بیان اینکه بر اساس این سند تا ۱۴۰۶ ساخت یک‌هزار و ۸۰۰ کلاس درس برنامه ریزی شده است، گفت: از اعتبار تخصیصی یا شده یک‌هزار میلیارد تومان از اعتبارات تملک دارایی استان بوشهر و یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هم سازمان نوسازی مدارس تأمین می‌کند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان اضافه کرد: تاکنون ۸۵۰ کلاس درس آن ساخته و تحویل آموزش و پرورش استان بوشهر شده و حدود یک‌هزار کلاس دیگر براساس برنامه زمان‌بندی و حتی زودتر از آن ساخته خواهد شد.

احمدی با اشاره به اینکه در سال جاری تاکنون عملیات اجرایی ۳۸ پروژه آغاز شده و تا خرداد به ۶۰ طرح می‌رسد افزود: شهرستان‌های بحرانی در زمینه فضای آموزشی شامل بوشهر، دشتستان، تنگستان و دشتی است.

وی از برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در بوشهر خبر داد و گفت: این جشنواره ۲۵ اردیبهشت با مشارکت و حضور خیرین و مسئولان برگزار می‌شود. خیرین حقیقی و حقوقى در ۲ سال گذشته ۵۷ درصد اعتبارات ساخت ۷۵۰ کلاس درس تأمین و پرداخت کرده‌اند.

<div id="video-display-embed-code_11092903"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4228932/11092903?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما