شناسهٔ خبر: 66567686 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مقابله با دشمن و توطئه هایش با برنامه و آگاهی

نماینده ولی فقیه در استان : باید با برنامه و آگاهی علیه دشمن و توطئه هایش مقابله کرد.

صاحب‌خبر -

مقابله با دشمن و توطئه هایش با برنامه و آگاهی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، نماینده ولی فقیه در استان در دیدار مدیران حج و کارگزاران حج و زیارت استان در خصوص آگاهی مسلمان در مقابل بیگانگان گفت: مسلمانان باید در مقابل توطئه های دشمنان آگاه باشند و به بیگانه فرصت ندهند و با برنامه ریزی مناسب با آن مقابله کنند..

آیت الله عبادی افزود: الحمدلله امروز در کشور ما و آنچه در منطقه صورت گرفته نفوذ جمهوری اسلامی و ایستادگی در برابر ظلم است و تمام جهان نیز آگاه شده است.

وی گفت: اساس اسلام ایمان و ارتباط با خداست و حج به عنوان نقطه‌ای است که همه مسلمانان جهان را به هم گره می‌زند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه هیچ مسئله‌ای به اندازه ولایت مهم نیست و اصل دین ولایت است، گفت: از ولایت‌های مثبت، دوست داشتن مومنین و دوست داشتن همدیگر است.

مدیر کل حج و زیارت استان هم گفت: برای خرید سوغات از داخل کشور و در بحث مشارکت‌های مردمی در امور خیر، مصرف مخارج ولیمه و هزینه بنر‌ها به ساخت مدرسه، مراکز بهداشتی و توانبخشی حضرت علی اکبر (ع) زائران تشویق شدند و این مسئله از جمله اقداماتی است که امسال در دستور کار قرار دادیم.

دستگردی در خصوص اهمیت حج امسال نیز گفت: حج برائت است و  همه ساله در عرفات این برائت را از مشرکین انجام می شود اما امسال با تاکید بیشتر بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب در این زمینه اقدام خواهیم کرد.

نظر شما