شناسهٔ خبر: 66567193 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

محفلی شاعرانه در وصف جنت شهر شیراز

شاعران ایران زمین در شب شعر شیراز گرد هم آمدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، در شب شعر شیراز که به مناسبت هفته شیراز برگزار شد، بیش از  صد شاعر از نقاط مختلف کشور حضور داشتند.
شاعران با خواندن شعرهایی در وصف شیراز، اردیبهشت شیراز، بزرگان شیراز و جایگاه شیراز در شعر و ادب، ارادت خود را به این شهر و بزرگانش بیان کردند.

محفلی شاعرانه در وصف جنت شهر شیراز محفلی شاعرانه در وصف جنت شهر شیراز محفلی شاعرانه در وصف جنت شهر شیراز محفلی شاعرانه در وصف جنت شهر شیراز محفلی شاعرانه در وصف جنت شهر شیراز محفلی شاعرانه در وصف جنت شهر شیراز محفلی شاعرانه در وصف جنت شهر شیراز محفلی شاعرانه در وصف جنت شهر شیراز محفلی شاعرانه در وصف جنت شهر شیراز محفلی شاعرانه در وصف جنت شهر شیراز

در مراسم شب شعر شیراز، از  چهار نفر از پیشکسوت فرهنگ و هنر این شهر ، تجلیل و از سردیس های آن ها در باغ جهان نما رونمایی شد.
شهردار شیراز در این مراسم با بیان این که منظومه غزل سرایان شیراز در دو جلد در دست تالیف است، گفت: تلاش می کنیم در زمینه های مختلف هنری به ویژه شعر، استعدادیابی و بار دیگر زمینه را برای پرورش شاعرانی نامدار فراهم کنیم .

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11093357"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4228754/11093357?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما