شناسهٔ خبر: 66566788 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اینوتکس بزرگترین رویداد زیست بومی کشور است

مراسم جایزه‌ی بین‌المللی «فارِس اواردز ۲۰۲۴»  Faris) Awards ۲۰۲۴)  در بخش اصلی اینوتکس در تاریخ ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۸:۰۰ در استیج اصلی اینوتکس - پارک فن آوری پردیس برگزار شد.

صاحب‌خبر -

اینوتکس بزرگترین رویداد زیست بومی کشور  است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  یداله سیفی دبیر هئیت عالی اجرایی سازمان جهانی تبلیغات در ایران گفت: این رویداد با نام یکی از بزرگترین نسل آفرینان رسانه و تبلیغات قرن بیستم «فارس ابراهیم ابوحمد» نام گذاری شده بود
او ادامه داد: فارس ابوحمد که طی پنج دهه فعالیت حرفه‌ای در  سازمان جهانی تبلیغات IAA، چهار دوره قائم مقام و سه دوره پرزیدنت و دبیرکل این سازمان بوده است، به عنوان موثرترین حامی رشد و تعالی جوانان کشور‌های کم برخوردار شناخته میشود و بسیاری از بزرگان تبلیغات و رسانه در زمره شاگردان وی محسوب میشوند.
جایزه «فارس اواردز» در حوزه‌ی مسئولیت اجتماعی و پرورش ستارگان آینده، بر معرفی افرادی تمرکز دارد که برای  تعالی نسل بعدی و تمهید شرایط رشد استعداد‌های جوان نقشی ویژه ایفا کرده‌اند.
این رویداد با حضور و سخنرانی اساتید برجسته و چهره‌های شاخصی از کشور‌های هلند، ترکیه، استرالیا، لبنان، روسیه، مالزی، امارات متحده عربی و نفراتی از هیات مدیره جهانی IAA برگزار می‌گردد.
وی تصریح کرد: همچنین ۵۰ سالگی حضور سازمان جهانی تبلیغات در ایران مناسبت دیگریست که روز بیستم اردیبهشت اعضا و فعالان حوزه رسانه و ارتباطات بازار را گردهم آورد تا این حضور را گرامی بدارند
گفتنی است از سال ۱۹۳۸ (۷سال قبل از شکل گیری سازمان ملل متحد) سازمان جهانی تبلیغات به عنوان نهاد بین المللی حوزه مارکوم  به استانداردگذاری، نظم دهی، طراحی رگولاتوری و سلف رگولاتوری ها، آموزش و انتقال تکنولوژی و تکثیر و انتقال دانش در عرصه بین المللی می‌پردازد و امروزه با بیش از ۸۶ چپتر جهانی، از بالاترین سطح تأثیرگذاری در بین متخصصان و جوانان حوزه رسانه، مارکتینگ، تبلیغات و توسعه بازار برخوردار است.
نشست پنجاه سالگی IAA در ایران، علاوه بر استفاده از تجربیات اساتید و خبرگان بین المللی،   به بررسی شرایط و روش‌های رشد و پیشرفت نسل آینده از منظر اندیشمندان ایرانی همچون پروفسور شاهرخ شیبانی و پروفسور شاهین روحانی پرداخت.

نظر شما