شناسهٔ خبر: 66566421 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اتصال امن محلات طرشت شمالی و جنوبی

محلات طرشت شمالی و جنوبی با یک پل روگذر به یکدیگر متصل می‌شود.

صاحب‌خبر -

اتصال امن محلات طرشت شمالی و جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران گفت: اتصال ایمن محلات طرشت شمالی و جنوبی از طریق احداث پل روگذر تقاطع خیابان‌های چوب‌تراش و تیموری با بزرگراه شیخ‌فضل‌الله نوری تامین خواهد شد.

محمدصادق خیرخواه افزود: با اجرایی شدن پل روگذر تقاطع خیابان‌های چوب‌تراش و تیموری با بزرگراه شیخ‌فضل‌الله نوری یکی از مشکلات قدیمی شهروندان این محدوده از منطقه ۲ برطرف خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران گفت: محلات طرشت شمالی و جنوبی در وضع موجود با یک زیرگذر هدایت آب‌های سطحی به یکدیگر متصل شده‌اند و این معبر غیراستاندارد، تنها مسیر ارتباطی شهروندان در بخش‌های شمال و جنوب بزرگراه شیخ‌فضل‌الله نوری به شمار می‌آید.

محمدصادق خیرخواه افزود: اتصال مستقیم شمالی- جنوبی میان معابر طرشت، شرایط حذف زیرگذر ناایمن خیابان چوب‌تراش را فراهم خواهدکرد.

مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران افزود:ساماندهی ترافیکی بزرگراه شیخ‌فضل‌الله نوری حدفاصل بزرگراه‌های جناح و یادگار امام که به علت حرکات تداخلی، دچار افزایش زمان سفر و اختلال در ایمنی تردد شده است، از دیگر ثمرات اجرای این طرح به شمار می‌آید.

نظر شما