شناسهٔ خبر: 66565474 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان خبر داد

تکمیل بازسازی کتابخانه درخشان در محله لیمجیر

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از تعمیرات اساسی و بازسازی کتابخانه درخشان در محله لیمجیر خبر داد و گفت: عملیات عمرانی این پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون تومان انجام شده است.

صاحب‌خبر -

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تعمیرات اساسی و بازسازی کتابخانه که در زمستان ۱۴۰۲ آغاز شده بود، به پایان رسید.

وی افزود: با توجه به اهمیت خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان منطقه، بازسازی کتابخانه درخشان در محله لیمجیر به عنوان یکی از کتابخانه‌ها و مراکز فرهنگی حائز اهمیت منطقه در دستور کار منطقه قرار گرفت.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با اشاره به اهمیت رسیدگی و نگهداشت مراکز فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهر گفت: شهرداری اصفهان اعتبارات ویژه‌ایرا در راستای نگهداری، بازسازی و بهسازی این مراکز به صورت مستمر در برنامه و بودجه سالانه خود لحاظ می‌کند و مناطق پانزده‌گانه نیز با توجه به برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی انجام شده نسبت به بازسازی و بهبود وضعیت کالبدی این مراکز اقدام می‌کنند.

تکمیل بازسازی کتابخانه درخشان در محله لیمجیر

غلامی تصریح کرد: در بازسازی کتابخانه درخشان اقداماتی همچون تخریب و برچیدن دیواره محیطی قدیمی، دیوارچینی، بدنه‌سازی و بازسازی دیوار پیرامونی، بازسازی مسیر ورودی، توسعه فضای کالبدی کتابخانه همچنین رنگ‌آمیزی، زیباسازی و فضاسازی داخل کتابخانه در دستور کار منطقه قرار داشته است.

وی ادامه داد: عملیات عمرانی این پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون تومان انجام شده است.

نظر شما