شناسهٔ خبر: 66565347 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

حمید رشیدی سرپرست سازمان تعاون روستایی فارس شد؛

تعاون روستایی یک شبکه قدرتمند است

حمید رشیدی سرپرست سازمان تعاون روستایی فارس شد؛ آیین تکریم و معارفه مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس با حضور عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیرکل نظام های بهره برداری و مسول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، در این مراسم از زحمات سیدکاظم موسوی تقدیر به عمل آمد و حمید رشیدی به عنوان سرپرست سازمان تعاون روستائی استان فارس معرفی شد

عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با قدردانی از زحمات مدیر سابق سازمان تعاون روستائی استان فارس ادامه داد: سازمان تعاون روستائی استان فارس از ظرفیت های قابل توجهی برخوردار است که  با حمایت و حضور تشکل ها در بخش کشاورزی این ظرفیت ها عملیاتی می شود و نیاز است مدیر جدید این امور را پیگیری کند.

علی حایک  ادامه داد: سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران یک برنامه راهبردی در هفت بند تدوین کرده که بخشی از این برنامه به توسعه فعالیت های بازرگانی اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه سازمان تعاون روستایی استان فارس در بسیاری از محور ها از جمله جذب اعتبارات برای توسعه زیرساخت ها،مستند سازی و همچنین انجام تکالیف از جمله تامین و توزیع میوه شب عید جایگاه برتر در سطح داشته است.

حایک اضافه کرد: توسعه فعالیت های بازرگانی از جمله صادرات محصولات کشاورزی ،کشت قراردادی و بازاررسانی محصولات کشاورزی از جمله برنامه های تعاون روستایی است.

حجت‌الاسلام قائمی مسؤل حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس نیز در این مراسم گفت: مدیر سابق تعاون روستایی تمام تلاش خود را برای بهبود و رشد سازمان انجام داده است و زحمات وی  قابل تقدیر است.

وی در ادامه با اشاره به انتصاب مدیریت جدید سازمان تعاون روستایی استان فارس گفت: رشیدی از مدیران توانمند سازمان جهاد کشاورزی استان بوده و می توانند منشاء خیر و برکت در سازمان باشند.

تعاونی ها در تصمیم سازی مشارکت کنند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس نیز در این در این مراسم گفت: لوکوموتیو تولید، بخش بازار است بطوری که اگر تمامی حلقه ها عملکرد خوبی داشته باشند اما اگر بازار وجود نداشته باشد مشکل ایجاد می شود.

دهقانپور افزود: باید فضایی ایجاد شود که تولید و بازار یکنواخت باشد و موج های سینوسی در عرضه و تقاضا وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: تعاون روستایی بر اساس ساختار و شبکه توانمندی که دارد می تواند در تنظیم بازار محصولات کشاورزی نقش آفرین باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس خواستار حضور تشکل ها در تصمیم سازی های بخش کشاورزی شد و خاطر نشان کرد: کشاورز بایست احساس کند تشکل تخصصی در کنار آنها است و اقناع کشاورزان در برابر تصمیمات راهبردی امری ضروری است.

دهقانپور تصریح کرد: پیش از رخداد بحران در بازار محصولات کشاورزی باید برنامه ریزی شود و این ظرفیت در تعاونی ها وجود دارد تا بتوانند برای کاهش بحران تمهیداتی داشته باشند.

مدیر سابق سازمان تعاون روستایی استان فارس ضمن قدردانی از زحمات کارکنان برای پیشبرد اهداف سازمان گفت: سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران سازمانی با وظایف و ماموریت های گسترده است که همواره برای رفع بحران ها در بخش کشاورزی پای کار بوده است.

سید کاظم موسوی ادامه داد: با نیروهای توانمندی که در سازمان تعاون روستائی استان فارس وجود دارد توفیقات بیشتری برای بخش کشاورزی استان حاصل می شود.

تعاون روستایی یک شبکه قدرتمند است

سرپرست سازمان تعاون روستایی استان فارس نیز در این مراسم گفت: تعاون روستایی از دیرباز با حضور مویرگی در روستاها رسالت خدمات رسانی داشته و شبکه ای قدرتمند و در خدمت نظام جمهوری اسلامی  است.

حمید رشیدی  مدل مدیریتی خود را بر‌ مبنای مشارکت عنوان کرد و گفت: حرمت افراد بایست حفظ شود اما کار باید با جدیت پیگیری شود.

انتهای پیام/

نظر شما