شناسهٔ خبر: 66563999 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نیرو‌های مسلح یمن: ۳ کشتی اسرائیلی را هدف قرار دادیم

طبق گزارش شبکه خبری المسیره، یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در اظهاراتی حمله به ۳ کشتی وابسته به رژیم صهیونیستی در خلیج عدن و اقیانوس هند را تایید کرد. طبق گزارش شبکه خبری المسیره، یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در اظهاراتی حمله به ۳ کشتی وابسته به رژیم صهیونیستی در خلیج عدن و اقیانوس هند را تایید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری برنا، طبق گزارش شبکه خبری المسیره، یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در اظهاراتی حمله به ۳ کشتی وابسته به رژیم صهیونیستی در خلیج عدن و اقیانوس هند را تایید کرد.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن خاطرنشان کرد: نیرو‌های مسلح یمن در عملیاتی مشترک دو کشتی اسرائیلی ام‌اس‌سی دیگو (MSC Diego) و ام‌اس‌سی جینا (MSC GINA) را در خلیج عدن هدف حمله موشکی و پهپادی قرار دادند.

نیروی موشکی نیز دو بار به کشتی ام‌اس‌سی ویتوریا (MSC VITTORIA) در اقیانوس هند و خلیج عدن حمله کردند.

یحیی سریع در ادامه تصریح کرد که حملات نیرو‌های مسلح یمن علیه کشتی ها، عملیاتی دقیق است. وی همچنین گفت: ما درحال نظارت شرایط غزه هستیم و در صورت عدم توقف جنگ، در راستای حمایت خود از مردمان مظلوم فلسطین و غزه، آماده تشدید حملات خود علیه کشتی‌های وابسته به رژیم صهیونیستی هستیم.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در ادامه تاکید کرد: تا برداشته شدن محاصره رژیم صهیونیستی علیه غزه، نیرو‌های مسلح یمن به عملیات خود ادامه خواهند داد.

در همین زمینه ضیف الله الشامی از رهبران جنبش انصارالله یمن روز سه شنبه به العالم گفت که در صورت توقف تجاوز به غزه و ورود کمک‌های بشردوستانه به این منطقه، این جنبش از شدت عملیات خود علیه اهداف صهیونیستی خواهد کاست.

وی ادامه داد: اگر تجاوز کنونی به غزه متوقف و محاصره برداشته شود، شاید از شدت عملیات کاسته شود، اما مقاومت به عنوان یک اصل اساسی و فرهنگ به یاری خداوند متعال ادامه خواهد یافت و متوقف نخواهد شد.

وی خاطر نشان کرد که مسئله فلسطین، آزادسازی قدس، مسجد الاقصی و اماکن مقدس اسلامی برای ما یک هدف راهبردی است که نمی‌توانیم از آن عقب نشینی کنیم.

ارتش یمن طی ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داد.

نیرو‌های ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/

نظر شما