شناسهٔ خبر: 66563527 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

خوشحالی یواشکی اعراب از تعطیلی الجزیره!

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مطالعات خلیج فارس در مطلبی با عنوان خوشحالی یواشکی سعودی‌ها و اماراتی‌ها از تعطیلی الجزیره در سرزمین‌های اشغالی نوشت:

اگرچه مقامات رسمی کشورهای خلیج فارس -برخلاف شعارهایی که در چارچوب شورای همکاری سر می‌دهند- به تصمیم تازه رژیم صهیونیستی علیه شبکه الجزیره قطر -به عنوان یکی از اعضای شورا- واکنشی نشان نداده‌اند؛ اما پلتفرم‌های اجتماعی صحنه ابراز خرسندی چهره‌های نزدیک و همسو با دولت سعودی و امارات است.

در همین راستا، عبدالله الطویلعی، نویسنده و کنش‌گر سعودی، تعطیلی الجزیره را «اقدامی درست برای اصلاح [شبکه]» دانسته و نوشته است که، پخش شبکه الجزیره برای مردم غزه، نه از روی عشق و محبت، بلکه از باب علاقه به ادامه گمراه‌سازی، دروغگویی و «زیباسازی چهره موش‌های پنهان‌شده در تونل‌ها» است.

کمترین چیزی که درباره این شبکه می‌توان گفت تروریست به‌تمام معناست؛ که هرجا وارد شد تنها تروریسم، ویرانی و کشتار درپی داشته است.

الطویلعی که به ضدیت شدید با مقاومت فلسطین نیز شناخته می‌شود، همچنین در پست دیگری نوشته: حتی یک بچه هم می‌داند که شبکه الجزیره در جنگ کنونی، پیشران جنگ و بازوی رسانه‌ای حماس و دیگر شبه‌نظامیان است.

خوشحالی یواشکی اعراب از تعطیلی الجزیره!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما