شناسهٔ خبر: 66563221 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

استاندار مازندران:

فرهنگ ایثار و شهادت در کانون توجه دانشگاه‌های مازندران قرار گیرد

«نوری» گفت: یکی از رسالت‌های پایان نامه‌ها کاربردی بودن آن است که می‌توان شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت را در کانون توجه قرار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از مازندران، جلسه استانی دومین کنگره بزرگداشت شهداي سرافراز استان مازندران با حضور «یوسف نوری» استاندار مازندران، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا، رؤسا و دبیران کمیته‌های این کنگره در سالن شهید رجایی استانداری مازندران برگزار شد.

«یوسف نوری» استاندار مازندران در این جلسه اظهار داشت: دانشگاهیان همگرایی در موضوع شهدا را مورد توجه قرار دهند و تدوین کتاب با موضوع شهدا باید به گونه‌ای باشد تا در مجامع بین المللی دیده می‌شود.

نوری افزود: معاونت دانشجویی دانشگاه‌ها برای نوشتن پایان نامه با موضوع شهدا برنامه ریزی کنند.

وی تصریح کرد: یکی از رسالت‌های پایان نامه‌ها کاربردی بودن آن است که می‌توان شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت را در کانون توجه قرار داد.

سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلای مازندران نیز در این جلسه گفت: دومین کنگره ملی ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران، نیمه اول مهرماه در مازندران برگزار می‌شود.

سردار مسلمی افزود: در مجموع ادارات و نهاد‌ها ۲۱ کمیته برای اجرایی شدن۲۵۰ عنوان برنامه توافق شده است.

«هادی ابراهیمی» مدیرکل صدا وسیمای مازندران نیز در این جلسه از پوشش کامل زنده و ضبطی پیش کنگره استان مثل یادواره ۷۰۰ روحانی شهید بهشهر، یادواره شهدای کارگر در سوادکوه، یادواره سردار بصیر در فریدونکنار و یادواره سردار طوسی در نکا خبر داد.

ابراهیمی افزود: هم اکنون طراحی و تولید برنامه ویژه روتین هفتگی با نام ستاره‌های خاکی با موضوع ترویج فرهنگ و شهادت به تهیه کنندگی «علیرضا فلاح» در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: تهیه بسته‌خبری با عنوان از آخر مجلس با هدف شهدای کمتر شناخته شده استان. تولید چهار موشن گرافی وصیت نامه شهدا، تولید سه استوری موشن با موضوع ده‌هزار و ۴۰۰ شهید استان و تامین و بارگذاری ۴۵ برنامه با موضوع گرامیداشت شهدای استان از دیگر برنامه‌های صدا وسیمای مرکز مازندران است.

انتهای پیام/

نظر شما