شناسهٔ خبر: 66562274 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ستاد مدیریت بحران گناباد به حالت آماده‌باش کامل درآمد

ستاد هماهنگی مدیریت بحران گناباد برای دو روز به حالت آماده‌باش کامل درآمد.

صاحب‌خبر -
ستاد مدیریت بحران گناباد به حالت آماده‌باش کامل درآمد
 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،  فرماندار گناباد در جلسه ستاد هماهنگی مدیریت بحران گناباد افزود:به دنبال هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش شدید و بیش از ۳۰ میلیمتری باران و وزش بادهای خسارت‌زا  از امروز همه بخشها و اداره‌های امدادی و خدمات‌رسان با لغو هر گونه مرخصی و ماموریت در آمادگی کامل قرار دارند.
 
 
 رضا نصیری افزود : با توجه به پیش‌بینی بارش‌های شدید همراه با سیلاب، پارک‌ها و تفرج‌گاههای شهرستان گناباد بویژه در روستاهای بخش کاخک در دو روز آینده تعطیل است و نصب چادر در مسیر رودخانه‌ها و مسیل‌ها در این مدت ممنوع اعلام شد.
 
 
وی ادامه داد: پایگاههای مقاومت بسیج و مراکز امدادی نظیر اورژانس و هلال احمر و سایر اعضای ستاد مدیریت بحران گناباد آمادگی لازم برای اسکان اضطراری ساکنان مناطق شهری و روستایی که درگیر سیلاب شدند را داشته باشند، سالن ها و مکانها و بقاع متبرکه بدین منظور باید آماده شود.
 
 
فرماندار گناباد گفت: با توجه به احتمال خسارت‌ وزش باد شدید، اداره های خدمات‌رسان نظیر آب، برق و گاز برای کاهش خسارتهای احتمالی در آمادگی کامل قرار گرفتند.
 
رئیس اداره هواشناسی گناباد هم از هشدار زرد هواشناسی و بارش شدید باران و همچنین وزش شدید باد همراه با طوفان برای ۲ روز آینده در این شهرستان خبر داد.
 
داریوش شیبانی گفت: در این مدت احتمال بارشهای رگباری سنگین در نقاط مختلف این شهرستان و از جمله بخش کاخک وجود دارد و همه بخش‌ها باید برای ارایه خدمات در مواقع اضطراری در آمادگی کامل قرار داشته باشند.
 
مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی قرار دارد.
 

نظر شما