شناسهٔ خبر: 66562239 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

به مناسبت میلاد حضرت معصومه (سلام الله علیها)

برگزاری جشن ۲ هزار نفری دختران جوان با حضور مسئولین زرند

مراسم ۲ هزار نفری دختران جوان با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولین اجرایی و فرهنگی در سالن شهید شیرودی شهرستان زرند باشکوه هرچه تمامتر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،  در آستانه فرا رسیدن میلاد حضرت معصومه (سلام الله علیها) و روز دختر جشن بزرگ روز دختر در شهرستان زرند برگزار شد .

در این مراسم ۲ هزار نفری دختران جوان با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولین اجرایی و فرهنگی در سالن شهید شیرودی شهرستان زرند باشکوه هرچه تمامتر برگزار شد.

حجت الاسلام شجاعی، امام جمعه زرند در این مراسم با تبریک فرا رسیدن روز دختر و میلاد حضرت معصومه (سلام الله علیها)  را به همه دختران جوان جامعه اسلامی افزود :از آنجایی که دختران جامعه اسلامی ما سرمایه بزرگ ایران اسلامی هستند همه وظیفه دارند که از این سرمایه با ارزش حفاظت و صیانت نمایند .

رئیس شورای فرهنگ عمومی زرند با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان در ترویج بی بند وباری و انحراف کشیدن جوانان و نوجوانان ،بر لزوم هوشیاری بیش از پیش آنها در خنثی کردن توطعه دشمنان تاکید کرد

 

وی با اشاره به در پیش بودن دهه کرامت این ایام را فرصت بسیار مناسبی برای تکامل هرچه بیشتر انسان ها عنوان کرد و افزود دختران ایران اسلامی دینداری و انقلابی بودن را از حضرت معصومه(سلام الله علیها) الگو و سرمشق زندگی خود قرار دهند تا در دنیا و آخرت سعادتمند شوند .

 

نظر شما