شناسهٔ خبر: 66562156 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پایان فرصت تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس

از ساعت ۸ صبح امروز ­۲۰ اردیبهشت مدت زمان قانونی فعالیت‌های تبلیغاتی نامزد‌ها به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سخنگوی ستاد انتخابات کشور در گفتگو با بخش خبری ۸ شبکه خبر با تشکر از­­ نامزدها، احزاب، گروه‌ها و مردم­ که اخلاق انتخاباتی و قوانین را رعایت کردند، ابراز امیدواری کرد­ از ­ساعت ۸ امروز تا ساعت ۸ فردا روز جمعه ۲۱ اردیبهشت حتما به قانون پایبند باشند.

اسلامی افزود: فردا انتخابات مجلس شورای اسلامی دور دوم در ۲۲ حوزه انتخابیه آغاز خواهد شد­ که ­۱۵ استان، ­­۴۷ فرمانداری، ۸۱ بخشداری درگیر این انتخابات هستند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور­ با بیان اینکه­ ­از ۲۲ حوزه انتخابیه ۸ حوزه­ ­تمام­ الکترونیک برگزار خواهد شد، ­ افزود:­اقداماتی که لازم است برای برگزاری انتخابات الکترونیک و انتخابات با تعرفه‌های کاغذی همه انجام شده است، ­ ستاد‌های انتخابات فعالند، آموزش‌های لازم برای انتخابات الکترونیک هم به کاربران شعبه و هم به مردم از طریق صدا و سیما داده شده، بسیار سهل است.

وی افزود­ فردا­ کسانی می‌توانند رای­ دهند­ ­که در انتخابات مرحله اول در همان حوزه انتخابیه رای داده باشند، ­­یا این که در هیچ یک از حوزه انتخابیه رای نداده باشند البته متولدین ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۵ و قبل از آن هم­ ­این امکان را دارند که برای نخستین بار رای بدهند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور افزود:­­­شورای تامین در استان‌ها شکل گرفته، جلساتی از ناحیه همکاران مان در ستاد‌های انتخابات فراهم شده، مسئولیت برقراری امنیت فراجا است شورای تامین این مهم را انجام داده، تعرفه‌های کاغذی برای حوزه‌های انتخابیه دو ارسال شده و آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات شکل گرفته و امیدواریم فردا ۸ صبح با حضور مردم در این ۲۲ حوزه انتخابیه مرحله دوم شاهد حماسه دیگر باشیم.

نظر شما