شناسهٔ خبر: 66561806 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

پیش‌بینی ۱۳۲۷ شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس در آذربایجان شرقی

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: آمادگی کامل برای برگزاری دومین مرحله دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، میانه و شبستر وجود دارد و ۱۳۲۷ شعبه اخذ رای برای انتخابات این دوره در استان پیش‌بینی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، تراب محمدی شامگاه چهارشنبه _نوزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ساعت ۸:۰۰ جمعه، بیست‌ویکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، میانه و شبستر آغاز می‌شود.

وی افزود: شهروندان با در دست داشتن مدارک شناسایی از جمله کارت ملی، شناسنامه، گواهی‌نامه رانندگی، کارت پایان خدمت و پاسپورت می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی ادامه داد: در حوزه‌های انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، میانه و شبستر از میان ۱۲ نامزد راه‌یافته به مرحله دوم، شش نامزد به مجلس راه خواهند یافت.

محمدی با اشاره به اینکه دور دوم انتخابات در حوزه تبریز، اسکو و آذرشهر به صورت تمام‌الکترونیکی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: ۱۳۲۷ شعبه اخذ رأی در سه حوزه انتخابیه، آماده دریافت آرای شهروندان است که از این تعداد، ۵۱۷ شعبه در روستاها و ۸۱۰ شعبه در شهرها مستقر است.

وی عنوان کرد: از کل شعبه‌های اخذ رأی، ۱۵۳ شعبه به صورت سیار در خدمت شهروندان خواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: تمام رای‌دهندگان مرحله دوم می‌توانند در حوزه انتخابیه‌ای که در مرحله اول انتخابات رأی داده‌اند، پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

نظر شما