شناسهٔ خبر: 66561631 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خجسته پور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس اهمیت بیشتری دارد/ منتخبان مشکلات معیشتی مردم را اولویت‌ بدانند

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین گفت: مشارکت در دور دوم انتخابات اهمیت بیشتری نسبت به دور نخست دارد.

صاحب‌خبر -

علیرضا خجسته پور قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در دوم انتخابات مجلس گفت: معتقدم که مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس خصوصا در شهر‌های بزرگ مانند تهران اهمیت بیشتری نسبت به دور نخست دارد.

او افزود: هرچه مشارکت مردم بیشتر باشد مجلس قدرتمندتری شکل خواهد گرفت.

خجسته پور با اشاره به اولویت‌های مجلس دوازدهم گفت: منتخبان باید پرداختن به مشکلات معیشتی مردم را اولویت بدانند و برای تورم، اصلاح ساختار‌های اقتصادی، اشتغال و حمایت از تولید کنندگان تدبیری بیاندیشند. 

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین متذکر شد: امام خمینی و رهبر معظم انقلاب همواره بر فساد ستیزی تاکید داشته و دارند و مجلس شورای اسلامی نهادی است که می‌تواند فارغ از حرف و شعار به فساد زدایی بپردازد چرا که مجلس یک رکن نظارتی قوی است و باید با همکاری دیگر قوای کشور راه را بر بروز فساد ببندند.

او ادامه داد: به نظر می‌رسد که اگر مجلس فساد ستیزی و اولویت‌های اقتصادی را در اولویت‌های خود قرار دهد مردم استقبال ویژه‌ای خواهند کردو همراهی و همدلی بیشتری با مسئولان داشته و برآیند مجلس دوازدهم مثبت خواهد بود.

مرحله دوم انتخابات مجلس جمعه این هفته برای ۴۵ کرسی، در ۱۵ استان و در ۴۷ شهرستان برگزار می‌شود.

انتخابات مرحله دوم در حوزه انتخابیه تبریز آذرشهر و اسکو، حوزه تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس، حوزه آبادان، حوزه شیراز، حوزه کرمانشاه، حوزه خرم‌آباد، حوزه قائمشهر و حوزه ملایر به‌صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

نظر شما