شناسهٔ خبر: 66560587 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

همسران پاسدار امورات خانواده و همچنین همسرداری را به بهترین وجه انجام می دهند

سردار فقیری گفت: پاسدارن، امروز در راه اسلام و قرآن با طمئنیه خاطر کار خودش را انجام می دهد به واسطه همسران نمونه ای است که علاوه بر پرورش فرزند در راه تحصیل علم در حال تلاش و مجاهدت‌ هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار فقیری،معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان در مراسم تجلیل از همسران فرهنگی پاسداران که به همت مرکز فرهنگی خانواده سپاه سلمان در زاهدان برگزار شد، ضمن بیان نقش همسران پاسداران در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: بحث پاسداری یکی از مهم ترین ماموریت‌های انقلاب اسلامی است که ؛خداوند توفیق خدمت در این لباس و این کسوت در راه اسلام و قرآن به ما داده است.

وی با بیان اینکه جهاد واقعی را شما همسران پاسداران انجام می دهید، افزود: شما خواهران علاوه بر همسر پاسدار بودن و نیز نقش مهم مادر بودن معلم هم هستید .

سردار فقیری تصریح کرد:شما علاوه بر مسئولیت‌های مهمی که گفته شد با مجاهده امورات خانواده و همچنین همسرداری را به بهترین وجه انجام دادید.

 معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان تاکید کرد: اگر پاسداری، امروز در راه اسلام و قرآن با طمئنیه خاطر کار خودش را انجام می دهد به واسطه همسران نمونه ای است که علاوه بر پرورش فرزند در راه تحصیل علم در حال تلاش و مجاهدت‌ هستند.

وی با اشاره به معاندت دشمنان قسم خورده این مرز و بوم یادآور شد:دشمنان انقلاب اسلامی تلاش فراوانی دارند که این استان را نا امن جلوه دهند، اما با تلاش و مجاهدت‌ها و پی گیری های شبانه روزی پاسداران ودر صحنه بودن آنها به حمدالله باعث شده است که؛وضعیت استان از لحاظ امنیتی نقشه های دشمنان را نقش برآب کند.

این مسئول ضمن بیان نقش همسران پاسداران در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت:بحث پاسداری یکی از مهم ترین ماموریت‌های انقلاب اسلامی است که ؛خداوند توفیق خدمت در این لباس و این کسوت در راه اسلام و قرآن به ما داده است.

فقیری با بیان اینکه جهاد واقعی را شما همسران پاسداران انجام می دهید، افزود :شما خواهران علاوه بر همسر پاسدار بودن و نیز نقش مهم مادر بودن معلم هم هستید .

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان تصریح کرد:شما علاوه بر مسئولیت‌های مهمی که گفته شد با مجاهدت امورات خانواده و همچنین همسرداری را به بهترین وجه انجام دادید.

وی تاکید کرد:  پاسدارن، امروز در راه اسلام و قرآن با طمئنیه خاطر کار خودش را انجام می دهد به واسطه همسران نمونه ای است که علاوه بر پرورش فرزند در راه تحصیل علم در حال تلاش و مجاهدت‌ هستند.

سردار فقیری با اشاره به معاندت دشمنان قسم خورده این مرز و بوم یادآور شد:دشمنان انقلاب اسلامی تلاش فراوانی دارند که این استان را نا امن جلوه دهند، اما با تلاش و مجاهدت‌ها و پی گیری های شبانه روزی پاسداران ودر صحنه بودن آنها به حمدالله باعث شده است که؛وضعیت استان از لحاظ امنیتی نقشه های دشمنان را نقش برآب کند.

نظر شما