شناسهٔ خبر: 66559687 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مدیرکل راهداری ایلام گفت

گلنگ زنی قرارگاه رسانه‌ای اربعین با اعتبار بیش از ۳۰ میلیارد ریال

مدیرکل راهداری ایلام گفت: استودیو اربعین صدا و سیما با حضور رئیس رسانه ملی افتتاح و قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرز بین‌المللی مهران با اعتباری بیش از ۳۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزای بسیج، پیمان جبلی رئیس رسانه ملی و هیأت همراه، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام و سیدزاهدین چشمه‌خاور مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام، روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور در پایانه مرزی شهید قاسم سلیمانی، استودیو اربعین صدا و سیما را با اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی فاز دوم قرارگاه رسانه‌ای اربعین را آغاز کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: فاز دوم قرارگاه رسانه‌ای اربعین نیز با مساحت ۲۰۰ مترمربع و با اعتباری بیش از ۳۰ میلیارد ریال توسط اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای استان ایلام احداث خواهد شد.

وی افزود: استودیو اربعین که با هدف پوشش گسترده و فراملی مراسم اربعین حسینی راه‌اندازی شده است، مجهز به امکانات مدرن و پیشرفته‌ای برای تولید و پخش برنامه‌های تلویزیونی، رادیویی و گامی مهم در راستای تقویت زیرساخت‌های رسانه‌ای برای پوشش هرچه بهتر مراسم اربعین حسینی است.

 

نظر شما