شناسهٔ خبر: 66559485 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

درخشش نویر: دبل سیو مقابل برزیلی‌های رئال (عکس)

روی حمله همه‌جانبه‌ای از سوی رئال مادرید، مانوئل نویر ناجی بایرن مونیخ شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، دیدار حساس رئال مادرید و بایرن مونیخ با حداکثر جذابیت در حال برگزاری است. با توجه به اینکه دیدار قبلی این دو تیم در دور رفت با تساوی ۲-۲ به پایان رسیده، هر دو تیم شانس زیادی برای رسیدن به فینال دارند.

بازی پایاپای آغاز شد اما رفته رفته رئالی‌ها صاحب توپ و میدان شدند در چند صحنه به دروازه باواریایی‌ها نزدیک شدند. در جدی‌ترین موقعیت آنها ابتدا تیر دروازه و سپس مانوئل نویر مانع باز شدن دروازه بایرن مونیخ شدند.

2019836

در دقیقه ۱۳ دنی کارواخال با پاسی عالی وینیسیوس جونیور را در سمت راست صاحب توپ کرد، وینگر برزیلی در موقعیتی عالی برای گلزنی قرار داشت اما ضربه‌اش با برخورد به نویر از زیر دست او گذشت و به تیر عمودی دروازه خورد. در برگشت رودریگو می‌توانست دروازه را باز کند اما شوت او را نویر به زیبایی نصیب خود کرد تا رئالی‌ها در گلزنی ناکام بمانند.

نکته قابل توجه در این صحنه درخشش نویر بود که با جای‌گیری عالی ابتدا روی شوت وینیسیوس تاثیر گذاشت و باعث شد به تیرک برخورد کند و سپس بر روی ریباند ضربه دیگر ستاره برزیلی رئال را سیو کرد.

2019837

البته ثانیه‌هایی پیش از شوت وینیسیوس، توپ دیگری در زمین رئال بود و بایرنی‌ها بابت اینکه داور به دلیل وجود دو توپ در زمین بازی را متوقف نکرد به او اعتراض کردند.

ویدئو: 332259

نظر شما