شناسهٔ خبر: 66751141 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ده‌روسی: هنوز وقت نکردم به نقل و انتقالات فکر کنم

دنیله ده‌روسی، سرمربی رم، هنوز درباره نقل و انتقالات تابستان پیش رو تصمیمی نگرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رم در دیداری خانگی امشب توانست با نتیجه ۱-۰ جنوا را شکست دهد. آنها در حالی با گل روملو لوکاکو در دقایق پایانی به پیروزی رسیدند که لئاندرو پاردس در دقیقه ۷۲ با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شده بود. پس از بازی دنیله ده‌روسی در نشست خبری تیمش با خبرنگاران سخن گفت.

عملکرد تیم؟
سعی کردیم کمی محکم‌تر و منسجم‌تر در خط هافبک بازی کنیم، زیرا بازی قبل ضدحملات زیادی را متحمل شدیم، این بازی شوت‌های زیادی به سمت دروازه آنها داشتیم اما دقت کافی را نداشتند.

گل در دقایق پایانی؟
بازیکنانم شجاعت زیادی نشان دادند. زیرا پس از ۱۰ نفره شدن واکنش فوق‌العاده‌ای داشتند و موفق شدند بازی را ببرند.

2023898

لوکاکو به دلیل درآوردن پیراهن خود در شادی گل، کارت زرد دریافت کرد، بنابراین برای بازی با امپولی محروم خواهد بود. از آنجایی که احتمالا رم نمی‌تواند او را مستقیماً از چلسی بخرد، به این معنی است که این احتمالا آخرین بازی مهاجم بلژیکی برای این باشگاه بود. تلاشی برای نگه داشتن لوکاکو انجام می‌دهید؟

من هر کاری از دستم بر بیاید انجام خواهم داد تا این تیم بهتر شود، اما هر سال مربی با رئیس و مدیران باشگاه می‌نشیند تا درباره چگونگی پیشرفت صحبت کنند. بودجه و مسائل مالی باشگاه مهم است و باید درباره آن صحبت کنیم.

برنامه‌تان برای رم؟
می‌خواهیم تیمی بسازیم که فصل را در جدول بالاتر تمام کند. در بین ۴ تیم اول جدول. ما می‌خواهیم آنجا باشیم.

برنامه‌ای برای نقل و انتقالات دارید؟
هزاران ایجنت و روزنامه‌نگار با من تماس می‌گیرند و از من می‌پرسند که آیا این یا آن بازیکن را می‌خواهم یا نه. من تا به حال وقت نکردم زیاد به نقل و انتقالات فکر کنم.

نظر شما