شناسهٔ خبر: 66557870 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اجرای طرح آموزش ایمنی دانش آموزان در کهنوج

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کهنوج از اجرای طرح آموزش ایمنی دانش آموزان در مدارس شهرستان کهنوج خبر داد.

صاحب‌خبر -

معین شهریاری پور صبح امروز در حاشیه طرح آموزش ایمنی به دانش آموزان در مدرسه پسرانه فرهنگ که با حضور فرماندار، رئیس آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد، گفت: این طرح با همکاری پلیس‌راه، آموزش و پرورش، بخشداری و دهیاری روستا‌ها با هدف افزایش ضریب ایمنی تردد دانش‌آموزان و کاربران جاده ای، آموزش و آگاه‌سازی نسبت به مقررات ایمنی عبور و مرور دانش آموزان و وسایل‌نقلیه کشاورزی در جاده‌ها و خطرات ناشی از بی توجهی به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و نهادینه کردن فرهنگ ایمنی و ترافیکی اجرا شده است.

وی افزود: با حضور کارشناسان در مدارس، آموزش‌ها به‌صورت حضوری و چهره به چهره انجام می‌گیرد و دانش آموزان نیز با شیوه صحیح و ایمن رفت و آمد به مدرسه آشنا می شوند و به موتور سیکلت سواران و دارندگان وسایل‌نقلیه کشاورزی هم آموزش‌هایی در خصوص تردد در جاده‌ها ارائه می‌شود.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کهنوج بیان داشت: در این طرح دانش آموزان در مدارس حاشیه محور‌های قلعه گنج، شامل: ۲ مدرسه، محور جیرفت ـ کهنوج  ۲ مدرسه، محور کهنوج ـ بندرعباس یک مدرسه، محور روستایی دهکهان یک مدرسه، محور کهنوج ـ فاریاب زه یک مدرسه، محور کوتک یک مدرسه و محور چاه مرید نیز یک مدرسه از این آموزش‌ها بهره‌مند شده‌اند.

وی  بیان کرد: همراه با این آموزش‌ها، کاور‌های شب رنگی گذربان مدارس، تابلو‌های ایست، کیف‌های شبرنگی، لوازم التحریر و بروشور‌های ایمنی بین دانش آموزان توزیع شد.

نظر شما