شناسهٔ خبر: 66557800 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در نخستین همایش «شهریار»؛

۱۰۶ شهردار و دهیار نمونه هرمزگان معرفی شدند

بندرعباس - ایرنا - نخستین همایش شهریار در هرمزگان با حضور معاون ارزیابی عملکرد پاسخگویی به شکایات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و با معرفی و قدردانی از ۱۰۶ شهردار و دهیار نمونه این استان  برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری هرمزگان؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری شامگاه چهارشنبه در این مراسم با اشاره به تقدیر از ۱۰۶ شهردار و دهیار نمونه هرمزگانی ابراز کرد: شهرداران و دهیاران براساس شاخص‌های ارزیابی در بخش های فنی، مالی، شهرسازی، حقوقی و ارتباط با مردم مورد ارزیابی قرار گرفتند که ۱۶ شهردار در سه درجه مختلف معرفی و ۹۰ دهیار نیز در این مراسم منتخب شدند.

محمد مرادی یادآور شد: در شاخص بازرسی شهرداری «قشم » به عنوان شهرداری برتر، در شهرداری‌های درجه یک تا سه شهرداری‌های «بندرپل، رمکان و کرگان»، در بین شهردارای‌های دارای درجه چهار تا ۶ شهرداری «بوموسی» و در بین شهرداری‌های درجه هفت تا ۹ شهرداری ‌های «میناب، بندرلنگه، بندرخمیر و پارسیان» معرفی شدند.

وی بیان کرد: در شاخص پاسخگویی و درگاه‌های فعال ارتباط با مردم نیز شهرداری‌های «کرگان، دشتی، رویدر، بندرخمیر، قشم، میناب و بندرعباس» موفق شدند در همسنجی با شهرداری‌های هم درجه خود به عنوان شهرداری‌های برتر انتخاب شوند.

معاون استاندار هرمزگان اظهار کرد: تعامل و تبادل تجربه شهرداران و دهیاران مهم ترین هدف این همایش بود که تاثیر آن را در یکپارچه سازی مدیریت شهری به ویژه در طرح‌های بازآفرینی خواهیم دید.

مرودی، زیباسازی، نوسازی و بهسازی محلات در بافت های فرسوده را از اولویت‌های کاری شهرداران و دهیاران دانست و افزود: باتوجه به آغاز عملیاتی برنامه های بازآفرینی‌ ساخت بوستان، بازگشایی معابر و اجرای طرح تفضیلی از مهم ترین طرح های اجرا شده در شهرداری ها و دهیاری های استان بوده است.

در این همایش که به منظور تعامل و تبادل تجربه شهرداران و دهیاران هرمزگان در بندرعباس برگزار شد، رییس گروه بازرسی ارزیابی عملکرد پاسخگویی به شکایات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و همچنین معاون امور عمرانی استانداری، مدیران کل شهری و روستایی، مدیرکل بازرسی استانداری هرمزگان، شهرداران و دهیاران سراسر استان حضور داشتند.

نظر شما