شناسهٔ خبر: 66557745 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

مدیر مسئول انتشارات نوین پویا مازندران:

نوین پویا با ۷۰ اثر جدید در نمایشگاه کتاب حضور یافت

مدیرمسئول انتشارات نوین پویا از حضور خود در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با ۷۰ اثر جدید خبر داد.

صاحب‌خبر -

اصغر عسگرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) با بیان اینکه با بیش از ۲۳۰ عنوان کتاب در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور یافته است، اظهار کرد: انتشارات نوین پویا از استان مازندران در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران با ۷۰ عنوان اثر جدید شرکت کرده است تا بتواند رسالت خود را در ترغیب دوستداران کتاب و کتابخوانی انجام دهد.

وی افزود: کتاب «شناخت انواع مغالطه و ترفند در بحث‌ها» از پرویز مشهدی و کتاب «رازهای شگفت‌انگیز مدیران موفق» اثر محمد بلورجاران، لیلا جودی و ام‌البنین آقایی دو عنوان کتاب برجسته موجود در این انتشارات است.

مدیرمسئول انتشارات نوین پویا با بیان اینکه در نمایشگاه کتاب سال جاری این انتشارات رونمایی از عناوین جدید خود ندارد، افزود: علاوه بر فروش کتاب به صورت حضوری در نمایشگاه کتاب، این انتشارات نیز به صورت مجازی کتاب‌های خود را عرضه خواهد کرد، قابل توجه است که عناوین کتاب موجود در سایت نمایشگاه کتاب بیشتر از عناوین کتاب موجود به صورت فیزیکی است.

گفتنی است؛ انتشارات نوین‌پویا از مازندران در سالن اصلی شبستان، راهرو ۲۵ و غرفه ۶۱۷ حضور دارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه کتاب‌های عنوان شده به این آدرس مراجعه نمایند.

نظر شما