شناسهٔ خبر: 66556709 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

موج محکومیت جهانی علیه صهیونیسم هرروز گسترده تر می شود

به‌رغم محدودیت و ممنوعیت‌ها در آمریکا از جریمه گرفته تا بازداشت ، فریاد اعتراض به جنایتهای رژیم صهیونیستی و نسل کشی مسمانان در غزه بلند شنیده می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، این پسر که اتفاقا تصویرش مات افتاده به نظر می رسد دارد از چیزی فرار می کند این یکی هم که قد و قامت کوتاه تری دارد انگار در حال پرتاپ چیزی است. کمی که تصاویر را به عقب زوم کنی و تصویر اصلی را ببینی میفهمی این پسرها از چه چیزی فرار و به سمت چه چیزی حمله می کنند. اولی از شلیک مستقیم سربازهای رژیم صهیونیستی فرار می کند و دومی به سمت تانک سنگ می اندازد تا از خودش دفاع کند.

 آن تصاویر مربوط به انتفاضه اول بودند در تاریخ فلسطین ظلم  رژیم صهیونیستی موجب به وجود آمدن دو انتفاضه یعنی جنبش علیه رژیم صهیونیستی  شد که چهار هزار فلسطینی در روند آن به شهادت رسیدند.

19 سال پس از پایان انتفاضه دوم، چند روزی است این پوستر چند کیلومتر آن طرف تر در دانشگاه های آمریکا دست به دست می شود رویش نوشته مبارزه برای انتفاضه جهانی

طراحان پوستر اعتقاد دارند فقط یک انقلاب می تواند به این استعمار پایان دهد استعمار فلسطین به دست  رژیم صهیونیستی

حالا میان شعارهای دانشجویان دانشگاههای آمریکا شعارهای مرتبط با انتفاضه هم شنیده می شود کاربران فضای مجازی پایش هشتگ می زنند و تصاویرش را پر بازدید می کنند.

این استاد اهل فلسطین اشغالی توضیح می دهد که چرا شعارهای مربوط به انتفاضه یهود ستیزانه  نیستند.

 حالا آن دو پسر بچه در تصاویر قبلی در مسیر خلاص شدند از دست اشغالگر تنها نیستند چون صدها هزار نفر از هفت قاره جهان برخواسته اند برای احقاق حقوقشان.

<div id="video-display-embed-code_11090039"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4228143/11090039?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما