شناسهٔ خبر: 66553896 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

جهادگران بسیجی در تلاش برای دستگیری از نیازمندان محله اسلامی در سرخه

جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه از تلاش جهادگران بسیجی در جهت تهیه و توزیع اقلام خوراکی و پوشاک در جهت دستگیری از خانواده های کم برخوردار در محله خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت هفته بسیج سازندگی کمک های جهادی و مومنانه به همت جهادگران بسیجی پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه در حال انجام است.

فاطمه اسیری از بانوان جهادگر پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) خواهران در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه در خصوص محورهای فعالیت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: یکی از عرصه‌های درخشان و پیش‌برنده انقلاب اسلامی در شجره طیبه، بسیج سازندگی است. مهم ترین دلیل موفقیت بسیج سازندگی را نیز استفاده از جوانان مؤمن، انقلابی و دلسوز برشمرد.

او بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، شاهد شکوفایی این شاخه تنومند در عرصه‌های مختلف جهادی و فرهنگی و کمک‌رسانی به محرومان هستیم، فعالیت‌های بسیج سازندگی در مواجهه با ویروس منحوس کرونا را ستودنی دانست.

جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) افزود: کمک های مومنانه در طول سال با یاری خیرین و خواهران جهادگر انجام و همزمان با هفته بسیج سازندگی تهیه و توزیع 100 پرس غذای گرم بین نیازمندان محله اسلامی آل یاسین، اهدای 50 دست لباس‌ مردانه، زنانه و بچگانه و30 جفت کفش مردانه زنانه بچگانه به نیازمندان محله و توزیع پنج قواره پرده و 10 قواره چادر مشکی بین نیازمندان محله انجام شده است.

اسیری ادامه داد: اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه و وام به 6 نفر از بسیجیان به مبلغ 25 میلیون ریال به هر نفر از صندوق قرض‌الحسنه ولایت، اهدای 10 میلیون ریال کمک هزینه درمان به مریضه نیازمند محله، تهیه و توزیع 15 بسته معیشتی هر بسته به ارزش 8 میلیون ریال، تهیه و توزیع 15 کیلو گوشت گوسفندی و 20 عدد مرغ منجمد، تهیه و توزیع اسباب بازی دخترانه و پسرانه بین کودکان و اهدای پنج دست ظروف آشپزخانه از دیگر اقدامات مومنانه و جهادی بوده است.

نظر شما