شناسهٔ خبر: 66552529 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فیلم/آیین افتتاح و بهره برداری از ۱۵۰ پروژه شهرداری منطقه ۱۵ در خاور شهر

شهر ری -ایرنا- آئین افتتاح ۱۵۰ پروژه شهری در خاور شهر با اعتباری بالغ بر ۸۲۴ میلیارد تومان در راستای خدمت به مردم فهیم و بصیر منطقه ۱۵ شهرداری برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ تهران روز چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاح ایستگاه اتوبوس خاورشهر با اشاره به حجم ترددها و نیاز مبرم به این ایستگاه در راستای گشایش در حمل و نقل اظهار داشت: امروز شاهد آئین افتتاح ۱۵۰ پروژه شهری با اعتباری بالغ بر ۸۲۴ میلیارد تومان در راستای خدمتگزاری به مردم فهیم و بصیر خاورشهر هستیم.

وی در ادامه تصریح کرد: پروژه های افتتاحیه امروز متنوع و در قالب فضای سبز، حمل و نقل ترافیک، خدمات شهری، فنی و عمران و فرهنگی اجتماعی هستند.

شهردار منطقه ۱۵ تهران در ادامه با اشاره به ایمن سازی کانال خاورشهر، خاطرنشان کرد: ایمن سازی کانال خاورشهر از دیگر پروزه های بود که امروز با احداث ۲کیلومتر نیوجرسی اجرا ایمن سازی شد تا شاهد اتفاقات تلخ گذشته نباشیم.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مشکلات مختلف در این کلانشهر گفت: باید با اقدام جهادی این مشکلات رفع شود.

به گزارش ایرنا، مهدی چمران روز چهارشنبه در مراسم افتتاح و بهره برداری از طرحهای شهری شهرداری منطقه ۱۵ افزود: تهران را نباید با سایر شهرهای کشور مقایسه کرد بلکه تهران به عنوان پایتخت ایران اسلامی را با سایر پایتخت سایر کشورهای جهان مقایسه شود.

فیلم/آیین افتتاح و بهره برداری از ۱۵۰ پروژه شهرداری منطقه ۱۵ در خاور شهر

نظر شما