شناسهٔ خبر: 66552389 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

اصانلو:

اولویت تعزیرات، حضور موثر در بازار است

رییس سازمان تعزیرات حکومتی اولویت این سازمان را مبارزه قاطعانه با قاچاق کالا و حضور موثر در بازار دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد اصانلو رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در دیدار با استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه سازمان تعزیرات حکومتی زمان رسیدگی به پرونده‌ها را کاهش داده است گفت: سال گذشته ۱۷ هزار پرونده قاچاق وارد تعزیرات هرمزگان شده بود که به ۹۹ درصد آن رسیدگی شد و هم اکنون رسیدگی به پرونده‌ها را به کمتر از ۱۵ روز رسانده است.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به بحث نظارت بر تولید، مبادی ورودی و شرکت‌های وارد کننده اشاره کرد و گفت: سازمان تعزیرات به دنبال این است که به بازار ثبات ببخشد و در عرضه و خرده فروشی‌ها نظارت جدی داشته باشد تا در سطح بازار حس شود.

اصانلو با اشاره به کمبود تجهیزات و ابنیه در تعزیرات استان هرمزگان، نداشتن تجهیزات را میراث گذشتگان دانست و گفت: از مجموع ساختمان‌های تعزیرات استان هرمزگان تنها یک ملک متعلق به تعزیرات است و بقیه به صورت امانی و استیجاری در اختیار این اداره کل قرار گرفته است.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از استاندار هرمزگان خواست به تجهیز و تقویت تعزیرات حکومتی استان با استفاده از ظرفیت‌های استانی کمک کند.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در این دیدار ضمن قول مساعد برای کمک به ابنیه و تجهیزات سازمان تعزیرات حکومتی از عملکرد سازمان تعزیرات به ویژه در هرمزگان تقدیر کرد و گفت: برخورد قاطع تعزیرات حکومتی در مبارزه با قاچاق ستودنی است.

برچسب‌ها:

نظر شما