شناسهٔ خبر: 66552356 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

تلاش هجده روزه امدادگران برای یافتن جسد سبحان هنرمند در رودخانه خرسان

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری گفت: تلاش های شبانه روزی تمامی نیروهای امدادی، عملیاتی، نظامی و... برای یافتن جسد سبحان هنرمند که در رودخانه خرسان غرق شد، ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

مسعود مثنوی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در دوم اردیبهشت سال جاری سبحان هنرمند کودک 5 ساله اهل روستای نارمه از توابع بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد در حال بازی با دوستانش در کنار رودخانه خرسان به داخل رودخانه افتاد و غرق شد.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع به مرکز هلال احمر استان عملیات جستجو برای نجات این کودک آغاز شد.

مثنوی بیان کرد: در هفدهمین روز از غرق شدن سبحان هنرمند 20 نیروی امدادی در قالب 5 تیم جستجو ونجات کار خود را در ورستای دوآب در حوزه کهکلیوی و بویر احمد کار خود را شروع کردند.

مدیر عامل هلال احمر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این عملیات تیم های جستجو و نجات در سیلاب جمعیت هلال احمر، غواصان داوطلب حرفه ای ، نیروهای مردمی، سپاه پاسداران استان و نیروهای مردمی در محل مستقر شدند.

وی افزود: تا پیدا شدن این کودک پنج ساله همچنان عملیات ادامه دارد.

فرماندار شهرستان فلارد گفت: بعد از اطلاع رسانی از غرق شدن کودک پنج ساله بلافاصله کلیه دستگاه های امدادی و عملیاتی به محل اعزام شدند.

کوروش فتحی افزود: متاسفانه تا کنون هیچ اثری از جسد کودک غرق شده پیدا نشده است و همچنان تیم های عملیاتی و امدادی در حال جستجو هستند.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت هوا در روزهای گذشته و شدت بارش ها تیم امدادی نتوانستند جستجوی خود را ادامه دهند و چند روز عملیات جستجو متوقف شد.

فتحی با بیان اینکه عملیات پایش رودخانه خرسان برای یافتن سبحان همچنان ادامه دارد گفت: امدیواریم در این روز ها خبری از جسد این کودک پنج ساله بشنویم و عملیات هجده روزه تیم های امدادی چهارمحال و بختیاری ، اصفهان و کهکلیوی و بویر احمد به پایان رسد.

به گزارش ایلنا، رودخانه ی خرسان، رودخانه‌ای مرزی میان استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و کهگلویه و بویر احمد است همچنین بزرگ‌ترین شاخهٔ رود کارون محسوب می‌شود.

حجم ویدیو: ۲۹.۴۲M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۳۳ دانلود ویدیو
mp4
انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما