شناسهٔ خبر: 66552132 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

زوج سارق ۳ میلیاردی به دام افتادند

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری زن که با همکاری شوهرش ۳ میلیارد ریال از مغازه‌ای سرقت کرده بود خبر داد.  سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری زن که با همکاری شوهرش ۳ میلیارد ریال از مغازه‌ای سرقت کرده بود خبر داد. 

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا،  سرهنگ محمدرضا موسوی سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: شهروندی با مراجعه به کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس اظهار داشته شب گذشته سارقان با تخریب قفل و شیشه مغازه اقدام به سرقت وسایل به ارزش مالی حدود ۳ میلیارد ریال کرده اند.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته و اقدامات فنی پلیسی مشخص شد دو نفر زن و شوهر که در مجاورت مغازه زندگی میکنند با مشارکت یک دیگر اقدام به سرقت از مغازه کرده اند. 

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: با هماهمنگی مقام قضائی تیم عملیات کلانتری به مخفیگاه متهمان که داخل یک کانکس در حوالی اتوبان آزادگان تهران بود اعزام شدند و متهم خانم در محل دستگیر و همسر وی که از اتباع کشور همسایه بوده قبل حضور تیم عملیات از محل متواری شده که در بازرسی‌های به عمل از مخفیگاه اجناس به سرقت رفته از مغازه کشف و به همراه متهم به کلانتری منتقل شد. 

سرهنگ موسوی خاطرنشان کرد: دستگیری همدست این زن در دستور کار پلیس قرار دارد و پرونده به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد. 

سرهنگ محمدرضا موسوی به شهروندان توصیه کرد: با ارتقای سیستم امنیتی اماکن خصوصی با نصب دوربین‌های مداربسته و دزدگیر امکان سرقت را به حداقل برسانند. 

انتهای پیام/

نظر شما