شناسهٔ خبر: 66551461 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی مخزن دهستان بوزی به منظور تامین آب ۳۸ روستا

آبادان - ایرنا - مدیر امور آبفا منطقه شادگان گفت: مخزن پنج هزار متر مکعب در دهستان بوزی شهرستان شادگان با  ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

صاحب‌خبر -

احمد شیخاچی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: با همت دولت سیزدهم و پیگیری‌های انجام شده عملیات ساخت مخزن بوزی با سرعت عمل در حال اجرا است تا قبل از شروع فصل تابستان این مخزن مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی افزود: با بهره برداری از این مخزن پنج هزار متر مکعبی ۳۸ روستا دهستان بوزی با جمعیتی بالغ بر ۱۷ هزار نفر از آب آشامیدنی با کیفیت و پایدار برخوردار خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا مخزن قدیمی بوزی دچار فرسودگی شد و باعث تنش آبی در مسیر روستاهای دهستان بوزی شده بود.

شیخاچی عنوان کرد: پس از نصب پمپ دوم در تاسیسات آبرسانی صراخیه، عملیات آبرسانی در این روستا از نظر کیفی و کمی افرایش یافته است.

وی ادامه داد: عملیات سرویس و افزایش ظرفیت تاسیسات آبرسانی شادگان به منظور آمادگی کامل جهت ورود به فصل تابستان توسط واحد عمران آبفا نیز در حال انجام است.

مدیر امور آبفا منطقه شادگان گفت: در راستای توسعه و افزایش ظرفیت سیستم فاضلاب در شهر شادگان، عملیات افزایش ظرفیت ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهرک شهید منتظری انجام شد.

وی اظهار کرد: بر همین اساس با تلاش گروه بهره برداری و توسعه شبکه فاضلاب آبفا منطقه شادگان ،یک پمپ جدید دفع فاضلاب در ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهرک شهید منتظری نصب و به بهره‌برداری رسید.

مدیر امور آبفا منطقه شادگان اظهار کرد:با نصب پمپ جدید عملیات دفع فاضلاب در منطقه شهرک شهید منتظری به صورت روان تر انجام شود.

نظر شما