شناسهٔ خبر: 66551274 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گازوئیل قاچاق زیر بار آهک

متهم قاچاق گازوئیل به جزای نقدی معادل سه برابر ارزش سوخت محکوم شد.

صاحب‌خبر -

رسیدگی به پرونده گازوئیل قاچاق زیر بار آهک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت: پرونده قاچاق ۱۸ هزار و ۶۰۰ لیتر نفت و گاز جاساز شده در زیر بار آهک به ارزش پنج میلیارد و ۸۶۵ میلیون ریال در شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان آباده رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: با بررسی پرونده ، تخلف قاچاق محرز شد و علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده، متهم  به پرداخت ۱۷ میلیارد و ۵۹۵ میلیون ریال جزای نقدی معادل سه برابر ارزش سوخت محکوم شد.
سالاری گفت: شعبه همچنین با توجه به بیشتر بودن ارزش خودرو از سوخت کشف شده، پنج میلیارد و ۸۶۵ میلیون ریال برابر ارزش سوخت برای خودرو حامل و همچنین ۵۰۰ میلیون ریال بابت جاساز کردن به جریمه اضافه و متهم را به اصلاح وسیله نقلیه و ضبط جاساز ملزم کرد که در مجموع حکم به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی صادر شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: ماموران نیروی انتظامی بوانات هنگام بازرسی خودرو‌های عبوری از یک دستگاه تریلی، این محموله سوخت قاچاق را کشف و پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

نظر شما