شناسهٔ خبر: 66550819 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

دفاع منسجم سامانه یکپارچه پدافند هوایی از آسمان ایران

امیر معصومی با حضور در ایستگاه رادار شهرآباد در منطقه شمال شرق گفت:سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با استفاده از تمامی ظرفیت‌های پدافندی، دفاع منسجمی را از آسمان کشور انجام می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم «محمدرضا معصومی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق در بازدید از ایستگاه رادار شهرآباد، از مواضع توپخانه‌ای گردان زمین به هوا و تعدادی از موقعیت‌های دیدبانی بصری با ایجاد وضعیت‌های عملیاتی مختلف بازدید و میزان آمادگی رزمی و عملیاتی این قسمت‌ها را ارزیابی کرد.

وی در حاشیه این بازدید در جمع کارکنان و فرماندهان این ایستگاه راداری، با بیان اینکه سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با استفاده از تمامی ظرفیت‌های پدافندی، دفاع منسجمی را از آسمان کشور انجام می‌دهد، اظهار داشت: پدافند هوایی با تکیه بر امکانات و تجهیزات در حوزه راداری، موشکی، توپخانه‌ای و اطلاعاتی اشراف مناسبی بر آسمان کشور دارد و این توانایی حاصل زحمات همه کارکنان در تمامی سطوح است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق با سرکشی از قسمت‌های مختلف نظیر مکان‌های زیستی و رفاهی کارکنان وظیفه، ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در این ایستگاه با حضور در جمع کارکنان پایور و وظیفه، با اشاره به اینکه دشمن همیشه در صدد ضربه زدن هست، خاطرنشان کرد: تک تک شما عزیزان باید وظیفه خود را به درستی و دقت انجام دهید و ضمن حفظ آمادگی کامل خود، در برابر دفاع از مردم احساس مسئولیت کنید، تا دشمنان را مأیوس کرده و بتوانید آسمانی امن را به مردم هدیه دهید.

امیر سرتیپ دوم معصومی در این بازدید ضمن ابراز رضایت از آمادگی کارکنان پایور و وظیفه این ایستگاه راداری، ضمن قدردانی از زحمات مجدانه آنها بر تلاش هرچه بیشتر در راستای ارتقای آمادگی رزمی تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما