شناسهٔ خبر: 66550117 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان:

هدف از برگزاری برنامه‌های دهه کرامت، ترویج اخلاق رضوی و نشاط در جامعه است

فاطمه افضلی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: هدف از برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در دهه کرامت این است ترویج فرهنگ رضوی شامل اخلاق، اندیشه، رفتار و سیر و سلوک امام رضا علیه السلام را به جامعه معرفی کنیم تا اخلاق رضوی در جامعه ایرانی اسلامی ما خوب رشد کند.

صاحب‌خبر -

حسین انجم شعاع امروز ۱۹ اردیبهشت ماه در نشست خبری ضمن گرامیداشت فرا رسیدن دهه کرامت اظهار کرد: هدف از برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در دهه کرامت این است ترویج فرهنگ رضوی شامل اخلاق، اندیشه، رفتار و سیر و سلوک امام رضا علیه السلام را به جامعه معرفی کنیم تا اخلاق رضوی در جامعه ایرانی اسلامی ما خوب رشد کند.

وی با اشاره به روایتی درباره خصوصیات اخلاقی امام رضا علیه السلام افزود: پرداختن به نقش حضرت معصومه سلام الله علیها در تحکیم خانواده و معرفی ایشان به عنوان الگوی زنان و دختران ایرانی و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف از دیگر اهداف برنامه‌های دهه کرامت است.

انجم شعاع با اشاره به تلاش برای گسترش شور و نشاط در ایام ولادت امام رضا و حضرت معصومه سلام الله علیهما افزود: جشن‌های ویژه در دهه کرامت در همه مناطق شهر کرمان برگزار خواهد شد و جشن محوری با همکاری گروه‌های مردمی در شب میلاد امام رضا علیه السلام در میدان شورای کرمان ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: بیش از ۴۰۰۰ برنامه فرهنگی، آئینی، ورزشی، هنری و مسابقه در سطح استان کرمان در دهه کرامت برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری جشن روز دختر در ۸۰۰ مدرسه در طول دهه کرامت افزود: جشن‌های دهه کرامت در ۲۵۰۰ مسجد استان، جشن ویژه در ۱۰ بقعه شاخص، نورافشانی در شب میلاد امام رضاعلیه‌السلام، ایجاد غرفه‌های فرهنگی تبلیغی چهار روز قبل از میلاد امام رضا علیه‌السلام در میدان شورای کرمان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

انجم شعاع در پایان گفت: امشب اجتماع و تشکیل زنجیره انسانی برای حمایت از طرح نور در میدان آزادی کرمان بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما