شناسهٔ خبر: 66548384 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خبر داد

برگزاری جشنواره «دستپخت دخترانه» در لرستان

ابراهیم شریفی

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان از برگزاری جشنواره «دستپخت دخترانه» در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

فریبا ولی‎پور در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح برنامه‌های دهه کرامت، از برگزاری ویژه‌برنامه ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر  روز جمعه، ۲۱ اردیبهشت ماه در مصلای الغدیر خرم‎آباد خبر داد و گفت: این برنامه جشن با مشارکت فرمانداری‎، استانداری، بسیج جامعه زنان، شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، آموزش و پرورش و برخی دستگاه‌های فرهنگی استان اجرا می‎شود.

وی با اشاره به اینکه در این مراسم جشن دانش‎آموزان و دختران نوجوان و جوان حضور خواهند داشت، افزود: در این برنامه اجرای سرود توسط گروه سرود دختران دانش‌آموز را خواهیم داشت. دیدار مسئولان با فرزندان دختر شهدای استان و تجلیل از آنها را از دیگر برنامه‌های امور بانوان و خانواده است. این برنامه با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اجرا خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان ادامه داد: همچنین جشنواره «دستپخت دخترانه» آشپزی غذاهای ایرانی مادران و دختران با مشارکت اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  و بسیج خواهران را خواهیم داشت.

ولی‌پوری برپایی موکب‌‎هایی برای پذیرایی از مادران و دختران را از دیگر برنامه‌های امور بانوان و خانواده به مناسبت روز دختر عنوان کرد که با مشارکت ستاد بازسازی عتبات عالیات در مصلای الغدیر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان برای حضور کمیته بازی‌های کودکان در ویژه‌برنامه جشن ولادت حضرت معصومه(س) در مصلای الغدیر آمادگی خود را اعلام کرده است، ادامه داد: بسیج جامعه زنان نسبت به برگزاری اردوهای مادران و دختران اقدامات لازم را خواهد داشت.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان از برپایی غرفه کودکان و نوجوانان با مشارکت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مصلای الغدیر خبر داد و گفت: در برنامه ویژه روز دختر که ۲۱ اردیبهشت ماه در مصلای الغدیر خرم‎آباد برگزار خواهد شد از سه نفر از دختران موفق تجلیل خواهد شد که در این برنامه اداره‌کل ورزش و جوانان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مشارکت دارند.

وی همایش پیاده‌روی بانوان، دیدار با دختران تحت حمایت بهزیستی با حضور مسئولان بهزیستی استان را از دیگر برنامه‌های ویژه دهه کرامت و بزرگداشت روز دختر در حوزه امور بانوان و خانواده استانداری اعلام کرد و گفت: نظیر این برنامه‌ها نیز به همت فرمانداری‎ها در سایر شهرستان‌های استان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما