شناسهٔ خبر: 66547071 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نمایش عکس‌هایی از طبیعت زیبای ایران

نمایشگاه عکاس «بوبک» با نمایش عکس‌هایی از طبیعت ایران در فرهنگسرای نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا روابط عمومی فرهنگسرای نهج‌البلاغه، سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی عکس «بوبک» با عنوان «سی» به سرپرستی و نمایشگاه گردانی مونیکا بختیاری‌فرد در فرهنگسرای نهج‌البلاغه برگزار خواهد شد. 

در این نمایشگاه، ۳۰ اثر از ۲۰ هنرمند عکاس با موضوعات مستند، معماری و طبیعت از داخل و خارج کشور در معرض دید عموم علاقمندان گذاشته می‌شود. از جمله هنرمندانی که آثارشان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود می‌توان به پریوش اسدی، الینا بختیاری فرد، پیمان برهمند، امین بهجت، علیرضا پاشایی، نیما جبرائیلی، فاطمه جلوخانی نیارکی، ریحانه حاجی اسفندیاری، رضا حسن پور، علیرضا حسینی مقدم، کوروش خجیر و ... اشاره کرد.‌

بر اساس این گزارش، نمایشگاه عکس «بوبک» روز جمعه (۲۱ اردیبهشت ماه) از ساعت ۱۵ در نگارخانه آفتاب افتتاح شده و بازدید از آن تا روز ۲۶ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. از عموم علاقه‌مندان به هنر عکاسی دعوت می‌شود با حضور در فرهنگسرای نهج‌البلاغه از این نمایشگاه بازدید کنند. 

فرهنگسرای نهج‌البلاغه واقع در خیابان دکتر شریعتی، روبه‌روی خیابان دولت، خیابان امامزاده است. مخاطبان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن: ۲۲۰۰۹۰۰۰ تماس بگیرند.

نمایش عکس‌هایی از طبیعت زیبای ایران

انتهای پیام

نظر شما