شناسهٔ خبر: 66546950 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شهر اعلام کرد

آماده‌باش تیم‌های عملیاتی توزیع برق مشهد در پی هشدار هواشناسی روز پنجشنبه

نگار نقیبی

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق مشهد گفت: تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع برق مشهد برای روز پنجشنبه با توجه به پیش‌بینی هواشناسی برای بارندگی در آماده‌باش کامل است.

صاحب‌خبر -

علیرضا کاشی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت برق مشهد با توجه به طوفان دیشب اظهار کرد: با توجه به اعلام هواشناسی برای شب گذشته ۴۵ تیم عملیاتی در مشهد در حالت  آماده‌باش کامل بودند.

وی افزود: طوفان دیشب منجر شد تا اشیای فلزی، داربست‌ها و سایر اشیای ساختمان‌ها که استحکام کافی نداشتند بر شبکه‌های ۲۰ هزار ولت برق سقوط کرده و در نتیجه برق برخی از مناطق مشهد به صورت موقت قطع شود. در این خصوص همکاران ما در مرکز دیسپاچینگ در آماده باش کامل بوده و وضعیت را رصد می‌کردند بنابراین شبانه برق این مناطق وصل شد و اکنون مشکلی برای تامین برق در مشهد وجود ندارد.

کاشی تصریح کرد: بر اثر طوفان دیشب برق مناطقی همچون ابوطالب، بلوار نماز، بلوار لادن و منطقه رضا شهر به دلیل سقوط اشیا به صورت موقت قطع شد و خوشبختانه هیچ خسارتی به شبکه برق وارد نشده است.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق مشهد با اشاره به اعلام هواشناسی برای بارندگی پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه و انتخابات پیش رو در ۲۱ اردیبهشت ماه بیان کرد: تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع برق مشهد برای روز پنجشنبه و جمعه با توجه به بارندگی اعلام شده و  همچنین انتخابات پیش رو در آماده باش کامل بوده و جای هیچ نگرانی نیست و امید است تامین برق مشهد با مشکل مواجه نشود.

انتهای پیام

نظر شما