شناسهٔ خبر: 66545506 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

بورس نزولی شد / ریزش ۱۲ هزار واحدی شاخص کل

کاهش روز افزون ارزش معاملات و منفی های پی در پی بازار سرمایه در این هفته نشان از وضعیت کاملا رکودی این بازار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بازار سهام آخرین روز کاری هفته را هم مطابق روز های گذشته این هفته، در وضعیتی کاملا رکودی به پایان رساند. همچنین  ارزش معاملات و همچنین تابلوی سرخ اکثر نمادهای بازار بر این بازار نشانگر وضعیت نامطلوب بازار در این روزها دارد.

بیشتر بخوانید:

دامنه نوسان بورس و فرابورس تغییر کرد

در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی ۱۲ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۲۱۹ هزار واحد رسید. همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز با ریزشی ۳۴۰۰ واحدی به ارتفاع ۷۳۷ هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فملی»، «فولاد» و «شپنا» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «هرمز» و «تجلی» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «ذوب»، «ثفارس» و «خودرو» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «آردینه»، «فن افزار» و «توسن» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۳ هزار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۵۸ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز ۱۰۳ نماد در محدوده مثبت و ۳۴۴ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۱۳۲ نماد در محدوده مثبت و ۲۱۰ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما