شناسهٔ خبر: 66544629 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رئیس جمهور فردا به قم می رود

آیت الله رئیسی پنجشنبه این هفته به همراه وزیران، معاونان رئیس جمهور و اعضای دولت به استان قم سفر می‌کند. آیت الله رئیسی پنجشنبه این هفته به همراه وزیران، معاونان رئیس جمهور و اعضای دولت به استان قم سفر می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، قم شهره به «کریمه اهل بیت» (ع) و «دارالموحدین» مقصد دومین سفر استانی رئیس دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۳ است. آیت الله رئیسی پنجشنبه این هفته به همراه وزیران، معاونان رئیس جمهور و اعضای دولت به استان قم سفر می‌کند.

این دومین سفر استانی رئیسی به استان قم است. سفر نخست وی به این استان دی ماه ۱۴۰۰ انجام شد که در آن ۱۴۷ مصوبه به تصویب رسید. ۱۹ مصوبه از این تعداد در حوزه سرمایه‌گذاری و تسهیلات، ۷۶ مصوبه اختصاص اعتبار و ۵۲ مصوبه نیز در بخش مجوز و تعیین تکلیف بود.

استاندار قم گفت: تاکنون ۶۴ درصد مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهور به استان قم اجرایی شده است.

تخصیص اعتبار برای ساخت، تکمیل و بهسازی راه‌ها و رفع نقاط حادثه‌خیز استان قم، تکمیل و اجرای طرح‌های ملی و استانی آموزشی قم، بیابان‌زدایی و توسعه روش‌های نوین آبیاری، تکمیل کتابخانه مرکزی و طرح‌های فرهنگی و هنری استان، تکمیل و تجهیز مجتمع‌های توانبخشی و پزشکی ایثارگران و خانواده‌های شهدا و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی از جمله برنامه‌های دور دوم سفر رئیس جمهور و هیات دولت به این استان است.

انتهای پیام

نظر شما