شناسهٔ خبر: 66543056 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار تنگستان:

دولت سیزدهم ۱۰ مدرسه در تنگستان احداث کرد

بوشهر- ایرنا- فرماندار تنگستان گفت: احداث و تکمیل ۱۰ مدرسه در ۳۲ ماه دولت سیزدهم نشان از عزمی قوی برای رفع کمبودها در سرانه فضای آموزشی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا؛ احمد لطفی شامگاه سه شنبه در آئین تجلیل از معلمان بخش دلوار شهرستان تنگستان اظهار کرد: میزان مدارس مورد نیاز این شهرستان به خصوص در بخش دلوار محسوس است و با یک عدالت در توزیع اعتبارات به دنبال ذتوزارن در اجرای طرح های عمرانی و به خصوص مدرسه سازی هستیم.

وی افزود: خیرین با اعتمادی که به دولت دارند وارد فضای مدرسه سازی شده و اقدامات مناسبی در این زمینه انجام می دهند.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: در سال جاری ۱۲۸ کلاس درس با اعتبار ۲ هزار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال احداث می شود که یک هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال آن از اعتبارات ملی و ۷۰۰ میلیارد ریال آن منابع شهرستان است.

لطفی بیان کرد: در تنگستان از ابتدای دولت سیزدهم در بعد سخت افزاری، تجهیزات و نوسازی مدارس در شهرستان برنامه ریزی ویژه ای انجام شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جایگاه معلم در آگاهی سازی جامعه عنوان کرد: مسیر راه نجات بشریت، تربیت انسان‌ها است و همان گونه که انبیای الهی وظیفه هدایت و تکامل و تریبت انسان را داشتند و هدفشان این بود که مسیر ترقی حق، معنوی و مادی انسان فراهم شود معلمان نیز به دنبال آگاهی سازی جامعه گام بر می دارند.

فرماندار تنگستان بیان کرد: جامعه آموزش و پرورش رکن اصلی تربیت نیروی انسانی و پیشرفت، توسعه، تولید و آبادانی در آینده کشور به شمار می رود.

لطفی با اعلام این که جامعه نخبگانی شهرستان می توانند زمینه ساز توسعه تنگستان ایجاد کنند، گفت: از همه این ظرفیت ها گرانقدر برای پیشرفت این سرزمین استفاده می کنیم.

نظر شما